نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1402 - 00:02

نوای جنوب: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات هوایی شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا مواج خواهد بود.

نوای جنوب: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات هوایی شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا مواج خواهد بود.طلیعه محمدی   اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان بوشهر در ساعاتی از بعدازظهر تا ابتدای شب، احتمال افزایش ناپایداری‌های محلی و موقت همراه با رشد ابر، وزش باد، رعدوبرق و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا برای ساعاتی مواج خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعات عصرگاهی در برخی مناطق مرتفع جنوبی و شرقی استان رشد ابر و احتمال ناپایداری‌های موقت جوی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و از ظهر فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار