نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1402 - 09:04

نوای جنوب:از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین مالکان ۶۷۱ انشعاب غیرمجاز آب استان با طی فرایند‌های موردنیاز نسبت به قانونی کردن انشعاب آب خود اقدام کردند.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به منظور مدیریت بهینه مصرف آب در استان از مجموع انشعاب‌های شناسایی شده حدود چهار هزار از آن‌ها طی سال گذشته و یک هزار انشعاب نیز در چهارماه ابتدای سال جاری قطع گردیده است.

ابوالحسن عالی ادامه داد:تاکنون ۱۳ هزار و ۸۳۲ انشعاب غیرمجاز آب در استان بوشهر شناسایی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین مالکان ۶۷۱ انشعاب غیرمجاز آب استان با طی فرایند‌های موردنیاز نسبت به قانونی کردن انشعاب آب خود اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: انشعابات آب غیرمجاز یکی از معضل‌های بزرگ در تامین آب پایدار مشترکان است چراکه با وجود چنین انشعاب‌هایی بخش قابل توجهی از آب تامین شده در خارج از شبکه و به صورت غیرقانونی به مصرف می‌رسد.

عالی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای مدیریت بهینه توزیع آب تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با اخذ مجوز‌های قانونی برای آن دسته از انشعاباتی که امکان مجاز شدن آن وجود دارد، اقدام لازم بعمل آورد و فرآیند قطع بقیه انشعابات غیرمجاز نیز کماکان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش روزافزون دما و نیاز بیشتر هم استانی‌ها به مصرف آب شرب انتظار است همگان مصرف بهینه آب را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آب شرب عمده مناطق استان از منابع خارج استان و آب شیرین کن‌ها با هزینه بسیار بالا تامین می‌شود که با چنین شرایطی نباید شاهد مصرف غیر بهینه آن باشیم.

عالی عنوان کرد: با هدف مدیریت بهینه توزیع آب برخورد قاطع با متخلفان در بخش استفاده از انشعابات غیرمجاز در استان بوشهر همچنان با جدیت تداوم دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار