نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 تير 1402 - 18:35

نوای جنوب:به گزارش روابط‌عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر دیر برگزاری میز خدمت شهرداری وشورای اسلامی همزمان با ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری بندر دیر  مصلی شهدای محراب صورت گرفت 

نوای جنوب:به گزارش روابط‌عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر دیر برگزاری میز خدمت شهرداری وشورای اسلامی همزمان با ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری بندر دیر  مصلی شهدای محراب صورت گرفت 

در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرداری با بیان اینکه  شهرداری بندر دیر یک سازمان سازندگی میباشد ولی ما تلاش کردیم که در بحث فرهنگی شهرداری را به قرارگاه فرهنگی تبدیل کنیم که در تمام   مراسمات فرهنگی مذهبی وملی نقش اساسی داشته باشیم  وگفت ؛ با تلاش های وهمکاری های شورای اسلامی موفق شدیم که درجه شهرداری را از ۶به ۷ ارتقاع بدهیم .

 

علی ابراهیمی افزود:  در یک سال گذشته ۵۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر شهر دیر آسفالت و برای پیاده روسازی هشت میلیارد تومان هزینه شده است ،که در انجام کارهای عمرانی پروژه های شاخص بزرگی  در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که در هفته دولت به بهره برداری میرسد.

 

وی ادامه داد: همچنین برای احداث پارک‌ها، فضای سبز و ساحل سازی ۲۰ میلیارد تومان هزینه شد.

 

ابراهیمی گفت: بخشی از پروژه مهم بلوار ساحلی خلیج فارس اجرا شده و بخش دیگر آن به مناقصه رفته که در آینده‌ای نزدیک با تکمیل این پروژه و اتصال آن به جاده وفاق آینده خوبی برای توسعه و رشد شهر دیر شاهد خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: ساحل سازی های انجام شده توسط شهرداری باعث دلگرمی مردم و احداث اماکن تجاری و پاساژها شده که نشانه حرکت روبه رشد و توسعه شهر دیر است.

 

شهردار دیر عنوان کرد: شهرداری در یک سال گذشته اقدام به خرید یک دستگاه کامیون، سواری، نیسان، دو دستگاه زباله و ست هیدرولیک کرده است که در کارنامه شهرداری بی سابقه است.

 

وی افزود: اگرچه هزینه‌های شهرداری بالاتر از درآمدهای آن است با این حال برای رفاه حال مردم تلاش می‌کنیم.

 

ابراهیمی گفت: افرادی که خانه‌هایشان در بافت فرسوده شهر قرار دارد می‌توانند جهت دریافت تسهیلات به سامانه مدنظر مراجعه کنند.













 

وی در پایان خواستار همکاری شهروندان با شهرداری جهت جمع آوری نخاله‌های ساختمانی شد.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار