نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 تير 1402 - 16:49

نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها در جهت انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند.

 روابط عمومی‌ها در جهت انعکاس خدمات دولت کوشا باشند

نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها در جهت انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند.

دکتر اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها ویترین و پایه اصلی ادارات محسوب می‌شوند که از ابتدای مدیریت بنده در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوده که تاکنون اقدامات مؤثری در این جهت صورت گرفته ولی می‌طلبد که مدیران ادارات به این مقوله توجه بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برگزاری منظم شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های استان با ریاست استاندار بوشهر موجب شده که مصوبات ارزشمند در جهت تقویت روابط عمومی‌ها به مدیران ادارات جهت اجرایی کردن آنها ابلاغ شود که توانمندسازی مدیران روابط عمومی‌ها، برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: مدیران ادارات و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به مقوله جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب اهتمام ویژه داشته باشند که تاکنون به جهت اجرای دقیق این موضوع تأکیدات بسیاری از سوی استاندار بوشهر و بنده صورت گرفته است که شایسته است مدیران و روابط عمومی‌ها در این بخش پویا و فعال‌تر عمل کنند.

پورات یادآور شد: شاهد هستیم که در فضای رسانه‌ای در برخی مسائل نقدهای غیرمنصفانه به عملکرد دولت وارد می‌شود و با وجود اقدامات مؤثر و دستاوردهای مطلوب در بخش‌های مختلف، دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است که می‌طلبد روابط عمومی‌ها در جهت انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین روابط عمومی‌ها دستگاه‌های اجرایی استان باید نقدها و نقطه نظرات مردم و مسائل و مقدورات دولت و مدیران را متقابلاً به جامعه هدف انتقال دهند. در این نشست در خصوص هم‌افزایی ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین تبادل نظر شد.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در شاخص‌های ارائه منظم گزارش، بروز رسانی پرتال و حضور فعال در فضای مجازی و ارائه خلاقیت در تولید محتوا به جامعه هدف موفق بوده‌اند تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار