نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1402 - 12:59

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون 40 درصد این اعتبارات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.

نوای جنوب:

 

 علی باستین در نشست شورای اداری  استان بوشهر مهار تورم و رشد تولید را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در راستا برنامه‌هایی لازم برای تحقق این شعار تهیه و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در مهار تورم و رشد تولید به دستگاه‌های مختلف و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان‌های استان طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اجرایی شدن طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و ساماندهی یارانه آرد و نان در استان خبر داد و بیان کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در سال 1401 شتاب گرفت و امسال نیز این طرح‌ها بیش از سال گذشته تسریع می‌یابد.

باستین تولید محصولات در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح و برنامه مهار تورم و رشد تولید با هماهنگی دستگاه‌ها تا 15 تیر ماه نهایی و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در تبصره 16 توفیقات خوبی حاصل شده است گفت: تاکنون 40 درصد تسهیلات تبصره 16 در استان بوشهر پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ یک‌هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون 580 میلیارد تومان این تبصره در قالب پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار