نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1401 - 22:14
صادر شد

نوای جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با صدور پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.





نوای جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با صدور پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 

 دکتر   علی باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک ۱۲ فروردین سالروز تثبیت جمهوری اسلامی ایران به مردم استان بوشهر و ایران اسلامی بر لزوم پاسداشت این روز تاکید کرد.

🔹در بخشی از پیام معاون اقتصادی استاندار بوشهر آمده است: ۱۲ فروردین در واقع یادآور حماسه‌ عظیم ملت ایران است که با حضور میلیونی و رای "آری" بیش از ۹۸ درصدی خود به جمهوریت و اسلامیت؛ نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند و توطئه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

 

🔹 باستین در این پیام با تاکید بر لزوم پاسداشت این روز بزرگ خاطر نشان کرد: همه‌پرسی بزرگ و مهم ۱۲ فروردین ۵۸ و در حالی که ۵۰ روز از استقرار انقلاب اسلامی می‌گذشت، نشانه درایت و هوشیاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود و مردم نیز با رای ارزشمند خود در راستای اعتلای این نظام، نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

 

🔹معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ادامه ابراز داشت: اکنون همه موظفیم با تبعیت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب، در راستای رشد و سربلندی ایران اسلامی گام برداریم و در سالی که به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده باید در راستای تحقق شعار سال گام‌برداریم.

 

🔹باستین یادآور شد: مردم این استان همواره پاسدار ارزش‌های والای نظام اسلامی بوده و هستند و اطمینان دارم با همکاری و همراهی مردم و مسئولان، شاهد رشد و اعتلای استان بوشهر خواهیم بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار