نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1402 - 22:59

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: براساس تکلیف وزارت نیرو با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان، باید ۱۰ درصد مصرف  استان در بخش خانگی به میزان ۱۰۰ مگاوات کاهش پیدا کند.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: براساس تکلیف وزارت نیرو با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان، باید ۱۰ درصد مصرف  استان در بخش خانگی به میزان ۱۰۰ مگاوات کاهش پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیردی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در گردهمایی تجلیل از کارکنان صنعت برق  که بمناسبت تجلیل از تلاش آنها در سال ۱۴۰۱ و برنامه ریزی برای مشارکت در فعالیتهای سال ۱۴۰۲ برگزار شد اظهار کرد: این گردهمایی دارای دو هدف اساسی است یکی  تجلیل و تقدیر از همه کسانی که با تلاش شبانه روزی خود موجب عبور موفق از پیک بار تابستان سال قبل را فراهم نمودند و دیگری هم پیمان شدن همکاران برای تلاش و کوشش در راستای عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ و ایجاد رضایتمندی هم استانی های عزیز که شایسته بهترین خدمات هستند

وی بیان کرد: بدون شک هرگونه تلاش و کوشش شما همکاران عزیز در راستای تامین برق مطمئن و پایدار از دید مردم نجیب استان بوشهر پنهان نیست و همچنین قطعا مرضی رضای خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

حشمتی ادامه داد: یکی از افتخارات مهم شرکت توزیع نیروی برق در استان بوشهر در سال گذشته در شاخص نرخ خاموشی بود که با  اقدامات صورت گرفته به میزان بیش از ۱۰ درصد کاهش و به ۱۷۲ دقیقه به ازا هر مشترک در طی یکسال رسیده است.

وی افزود: در نرخ‌های تلفات و وصول به ترتیب شاهد کاهش یک درصد و افزایش ۲ درصدی بودیم که این مهم با تلاش تمامی مجموعه محقق شده است.

 

حشمتی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر اجرا شد که این حجم اجرای پروژه نشان از سختکوشی و همت مضاعف بخش مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان به شمار می‌رود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت در سایر حوزه‌های کاری نیز توانسته با تلاش ستودنی کارکنان کارنامه‌ای موفق و ماندگار بر جا بگذارد.

 

وی یادآور شد: یکی از شاخص ترین پروژه‌های اجرا شده برق رسانی به خط انتقال آبرسانی سیراف - جم به طول ۳۳ کیلومتر بود که بیش از ۱۰ سال به زمین مانده بود و درمدت کمتر از ۷ ماه به اتمام رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان  باید با استفاده از مشوق های ایجاد شده  در بخش خانگی شاهد بیش از ۱۰۰ مگاوات مدیریت مصرف برق باشیم که دستیابی به این مهم نیاز به تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی به همه مشترکین بخش خانگی دارد.

 

وی بیان کرد: ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر در بخش خانگی است که این نشان از اهمیت و جایگاه مشترکان خانگی برای عبور موفق استان از پیک بار مصرف برق در تابستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: وزارت نیرو برای مدیریت دو ابزار تشویقی و تنبیی را برای مدیریت مصرف در نظر گرفته است که در تشویق برای استان بوشهر که هزینه هر کیلووات برق آن در تابستان ۴۰ تومان است برای هر کیلووات ۵۰ برابر این عدد به ارزش ۲ هزار تومان پاداش تعیین شده است.

حشمتی ادامه داد: مشترکان هم استانی با خاموش کردن یک کولر از ۲ یا سه کولر خانگی به راحتی می توانند ماهانه بدون کمترین سختی و مشقت یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

وی افزود: در برخی از موارد نیز در بخش تجاری مشترکانی مشاهده می‌شوند که بسیار پرمصرف و هم از نظر روشنایی اضافی و هم سرمایش فضای کسب بصورت افراطی عمل می نمایند کا لازم است  کارشناسان حوزه ممیزی بخش تجاری به متخلفان این بخش اخطار داده و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به تذکر و حتی قطع برق مشترکان اقدام کنند.

حشمتی اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی اقدام های خوبی برای طرح سراسری پاداش اجرایی شده که این اطلاع رسانی در چند روز آینده با گستره بیشتری در سطح استان انجام می‌شود تا همگان از مزایای طرح سراسری برخوردار شوند.

در آیین پایانی همایش  نیز ضمن همپیمان شدن همه همکاران برای تحقق برنامه ها و اهداف صنعت برق استان از برترین‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در بخش‌های مختلف با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار