نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 خرداد 1402 - 08:46

نوای جنوب:ه گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی و تاکیدات استاندار بوشهر در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.





نوای جنوب:ه گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی و تاکیدات استاندار بوشهر در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز از ساعت ۱۱ الی ۱۲ از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در خصوص آب استان شد.


عالی در گفتگو با خبرنگار اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت: برقراری ارتباط مستقیم مردم با مدیران از ویژگی‌های مهم و موثر سامانه سامد می باشد که به صورت مستمر و منظم در دستور کار ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم را از وظایف مهم خود می دانیم و امروز نیز درخواست‌های مطرح شده شهروندان پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهرستان‌ها و مناطق نیز توسط مدیران آبفا از جمله دیگر برنامه‌های ارتباط بدون واسطه با مردم می باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار