نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1402 - 09:27

نوای جنوب:عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۲ فروند شناور آتشخوار در بندر گناوه استقرار یافته است که اطمینان خاطر بسیار خوبی برای کمک به اطفا حریق‌های احتمالی است.

نوای جنوب:عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۲ فروند شناور آتشخوار در بندر گناوه استقرار یافته است که اطمینان خاطر بسیار خوبی برای کمک به اطفا حریق‌های احتمالی است.مجید علی‌نازی در بازدید از بندر گناوه اظهار کرد: گناوه به عنوان یکی از بنادر مهم تجاری در جنوب کشور مورد حمایت ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی بیان کرد: در همین راستا پارسال عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه با یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد.

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: همگام با اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه، راهکارهای تامین مالی پروژه لایروبی خور این بندر به عنوان مطالبه اساسی بندرنشینان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بندر گناوه با برخورداری از ۵۴۰ فروند لنج سنتی ۱۸۸ متر اسکله دارد و هم اکنون نیز بیش از ۲۰ فروند لنج در نوبت تخلیه بار در این بندر هستند.

محمد شکیبی‌نسب افزود: باتوجه به اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه در مدت سه سال، برای کوتاه مدت باید پروژه لایروبی خور به طور ویژه دنبال شود.

وی ادامه داد: برای افزایش عمق خور بندر گناوه به ۲.۵ تا ۳ متر باید در حدود ۸۰۰ هزار متر مکعب لایروبی انجام شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد و فزاینده تخلیه و بارگیری در بندر گناوه و ارتباط معیشت بیش از ۷۵ درصد بندرنشینان گناوه سرعت بخشی به روند اجرا طرح‌های توسعه‌ای در بندر گناوه امری مهم و اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار