نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1401 - 08:29

نوای جنوب: تقلای چهل و چهار ساله سردمداران لیبرال دموکراسی غرب در جلوگیری از پیشرفت ایران عزیز به عنوان الگوی عینی دیگر ملت های آزاده جهان هميشه ناکام و شکست خورده بوده است.





نوای جنوب: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 تقلای چهل و چهار ساله سردمداران لیبرال دموکراسی غرب در جلوگیری از پیشرفت ایران عزیز به عنوان الگوی عینی دیگر ملت های آزاده جهان هميشه ناکام و شکست خورده بوده است.

اکنون با قرار دادن نام جناب آقای دکتر نوری وزیر با کفایت آموزش و پرورش در لیست تحريم‌های اتحادیه اروپا زاویه دیگری از هراس و زبونی استعمارگران قرن را نشان می‌دهد.

حرکت جهاد گونه آموزش و پرورش در شروع کلاس‌های درس حضوری مدارس در فروردین ماه سال جاری پس از یک وقفه دوساله و همچنین مدیریت موفق در به شکست انجامیدن دسیسه‌های بدخواهان نظام در اغتشاشات اخیر که سمت و سو و محور آن مدارس بود، ریشه اصلی این اقدام از سر استیصال اتحادیه اروپا است.

از آنجا که استکبار جهانی نماد نظام تعلیم و تربیت کشور یعنی وزیر آموزش و پرورش را نشانه گرفته است تنها این پیام را به دشمنان خارجی و داخلی می‌دهد که آموزش و پرورش در ریل درست خود حرکت کرده و در تربیت فرزندان این مرز و بوم در تراز جمهوری اسلامی موفق بوده است. 

اولیای محترم و دانش‌آموزان عزیز اطمینان و رجاء واثق دارند که این اقدامات سخیف و خصمانه نمی‌تواند خدشه‌ای بر اراده خدمتگزاران آنها در سنگر آموزش و پرورش وارد کند و جایگاه ویژه معلم و خادمان تعلیم و تربیت در نظر آنان والاتر می‌گردد.

ما جمعی از فرهنگیان ولایت‌مدار استان بوشهر به نمایندگی از همه معلمان، دانش‌آموزان، اولیا و تشکل‌های فرهنگی و دانش‌آموزی در استان دارالحماسه بوشهر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز استان و مقام معظم رهبری؛ این اقدام پست و شنیع اتحادیه اروپا در هتک حرمت به ساحت علم و فرهنگ کشور را به شدت محکوم نموده‌ و حمایت همه جانبه خود از بزرگترین نهاد فرهنگی و تربیتی کشور و شخصیت فرزانه وزیر انقلابی آموزش و پرورش، اعلام می‌داریم و به دشمنان شکست خورده ملت بزرگ ایران اعلام می‌کنیم این تلاش‌های مذبوحانه، اراده ملت بزرگ ایران را در حرکت به سمت قله‌های علمی و تربیتی محکم‌تر و استوارتر خواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار