نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1401 - 19:49

نوای جنوب:فرماندار گناوه با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 





نوای جنوب:فرماندار گناوه با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 

◽به گزارش روابط عمومی  فرمانداری شهرستان گناوه محمدتقی صفری  به مناسبت ۲۶مرداد سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی، با ارسال پیامی این روز فرخنده را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

 

آزادگان، بهترین سربازان انقلابند. 

مقام معظم رهبری 

 

یکی از روزهای ماندگاری که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز غرور و افتخار حک شده  و هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، 26مردادماه سال  1369روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

به همین مناسبت اینجانب  ضمن تبریک فرارسیدن این روز خجسته به تمامی آزادگان سرافراز میهن اسلامی به ویژه آزادگان شهرستان گناوه ، بهروزی ، سلامتی و توفیق روز افزون این وارثان حقیقی شهدا را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

محمدتقی صفری 

فرماندار شهرستان گناوه



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار