نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 تير 1401 - 12:06

نوای جنوب:حمایت مسئولان استان از سرمایه گذاری ، سبب استقبال و گرایش چشمگیر  سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه در زمینه  گردشگری  و  کشاورزی  شده است .





نوای جنوب:حمایت مسئولان استان از سرمایه گذاری ، سبب استقبال و گرایش چشمگیر  سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه در زمینه  گردشگری  و  کشاورزی  شده است .

 

در ماه های اخیر حمایت گسترده مسئولان استان بویژه شخص استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از سرمایه گذاران ، پیگیری برای حل مشکلات واحد های تولیدی و سرمایه گذاری های موجود  رغبت را برای سرمایه گذاری در استان افزایش داده و شاهد مراجعه سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه گذاری بویژه در زمینه گردشگری و کشاورزی و صنایع هستیم . 

دکتر باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های فراوان برای سرمایه گذاری از جمله در زمینه آبزی پروری  و فرآوری محصولات شیلاتی،  نخیلات و فرآوری خرما ،کشاورزی نوین ، حوزه گردشگری بویژه گردشگری ساحلی و صنایع پایین دستی نفت و گاز  و ...اظهار داشت : ما با تمام توان از هر گونه سرمایه گذاری حمایت می کنیم و موانع را از پیش پای سرمایه گذار برخواهیم داشت.

ایشان با ابراز خرسندی از استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان گفت : این روزها مستمر شاهد حضور سرمایه گذاران توانمند  از داخل و خارج از کشور هستیم که امید بخش و نوید دهنده آینده ای روشن برای رونق و توسعه استان بوشهر است .

ایشان توجه به طرح آمایش سرزمینی و توجه به پراکنش عادلانه سرمایه گذاری ها  و حفظ مسایل زیست  محیطی در مسیر توسعه استان را مد نظر و مهم خواند و گفت :اراده  و تاکید ما بر جذب و حمایت از سرمایه گذاری است و در این راستا خود را مکلف به همراهی با کسانی می دانیم که می خواهند آینده بهتری را در این جغرافیای زرخیز رقم بزنند .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
منافع مافیای نخل و بعضی افراد بی توجه و نابخرد و لجاجت برخی خواص بی بصیرت و غاصبان راه و دیکر موارد اجازه انجام پروژه بزرگراه و اتوبان و کمربندی خارج شهر را نمیدهد ؟! من به عنوان شهروند هر ساعت خودم و زن و فرزندان و خانواده ام و فامیلم چه برای ورود و خروج شهر چه تردد در بولوارهای اصلی و حتی فرعی به شدت با مرگ و تصادف مواجه هستیم چه پیاده چه غیرپیاده. خواسته ما کمربندی و عدم ورود عبوری ها و اتوبوس و سنگین و غیره به شهر است و بس . تا کی شاهد تصادف و مرگ و جزاحت و استرس باشم ؟تا کی اقایان خاص بی تفکر بی مسوولیت ؟!شرم کنید . کارم هم خارج شهر است متاسفانه و هرروز مرگ جلوی چشمانم است . چرا تمام استان معطل تکه کلل به سعداباد است در حالی که زیرسازی و اسفالت هم شده؟ این شهر هیچ نیاز اقتصادی به کیک فروشی به رانده تریلی ندارد. نخل فروشی هم چم درواهیب جایش مشخص است و ربطی به مساله ندارد. تعریض فقط پاک کردن صورت مساله است اقایان بی خاصیت.
تنها راه نجات ما کمربندی است و بس. تعریض فرمالیته از ترافیک و تصادفات کم نمیکند اقای غیر متخصص.غروبها و اول صبح کافی است ده دقیقه نظاره کنی تا بفهمی چه زجری میکشیم . اگر خدای نکرده مشکلی برای من و خانواده ام پیش بیاید اول یقه نماینده و سپس تمام موارد مرتبط را خواهم گرفت . این مملکت قانون دارد و قانونش نباید صرف عیش عده ای بی مسوولیت شود .هر که در هر مقامی کوتاهی کند به نظام مقدس و فرمایشات رهبری وقانون بی توجهی وکم کاری کرده و مستوجب پیگرد است.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار