نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1400 - 18:13
منتشر شد

نوای جنوب:مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پیامی 25 اسفند ماه سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار را تبریک گفت.





نوای جنوب:مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پیامی 25 اسفند ماه سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم‌پور شهیدی در این پیام آورده است

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد
مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

نامگذاری ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور، شهیدمهدى باکری به عنوان روزشهردار فرصت مغتنمی است تا منتخبِ افرادِ منتخبِ مردم یک شهر براى مشروعیت اداره امور و از مردمی ترین مدير یعنی شهرداران آنان که به وسعت جعرافیای شهربذرآبادانی وخدمت می فشانندتا از رویش آن جوانه های بالندگی ازدل شهرهاسربرآورد با مردم بیش از پیش گفتگو کنند.

این روزعزیزراخدمت شهرداران محترم ،شهروند مدار و شهروند پذیرتبریک عرض مینمايم.

در کنار همه سختی‌ها در فعالیت‌های شهری و خدمت رسانی به مردم، به ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت سردار رشید مهندس مهدی باکری که می‌رسیم، سلوک و جایگاه والای این شهید والامقام، انگیزه خدمت بیشتر در یک سال کاری جدید با وجود همه سختی‌ها و بحران‌ها را بسیار بالا می‌برد.

شهیدی که غزل شهادت را چه زیبا سرود و در مناجات عاشقانه خود با خالق یکتا چه پرمعنا گفت: "خدایا مرا پاکیزه بپذیر."

خدمات و توفیقات شهرداران موجب شده است تا شهرداری از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود.

بدون شک تعامل و همکاری با شوراهاى اسلامى شهر و پرسنل شهرداری از عوامل پيشرفت و موفقيت بيش از پيش بوده است. در اين مقطع اساس برنامه و شعار اصلی ما در آغاز کار «گام تمدن ساز، شهردارى مردمى و شهر متعالى» می باشد که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداران این امر تحقق خواهد یافت.

اینجانب روز شهردار را که بیانگر کار و تلاش صادقانه همه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است و همچنین پیشاپیش عید نوروز را به را به همه شهرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری‌های سراسر کشور به ويژه شهرداران تلاشگر و آحاد همكاران در شهرداريهاى سراسر استان تبریک می گویم.

امیدوارم با تلاش‌های همه شما عزیزان سال خوبی با عبور از همه بحران‌ها و تنگناها در انتظار ملت شریف ایران و شهروندان شریف شهرهای استان ولايتمدار بوشهر باشد.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران صدیق را مسئلت دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار