نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آبان 1400 - 23:18

نوای جنوب:یقینأ توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه ، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است .





 

نوای جنوب:*شهردار منتخب شورای اسلامی شهر برازجان*
یقینأ توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه ، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است .

*جناب آقای مرتضی قدوسی شهردار محترم شهر برازجان*
با سلام و تحیات الهی
خدای را شاکریم که در کنف الطاف خاصه اش فرصت خدمت به جامعه اسلامی ، شهروندان و مدیریت شهری را به شما شهردار بزرگوار عنایت فرموده است که این افتخار خدمتگزاری را به شما تبریک عرض می نمائیم.
  لازم است عرض نمائیم که جوانان و ورزشکاران مثل دیگر شهروندان انتظار دارند با تلاش ها و زحمات مثمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شاهد شکوفایی و رونق بیش از پیش ورزش در شهر باشید.

همچنین امیدواریم شور شیرین خدمتتان در رویکرد انجام پروژهای شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری با تدبیر و تلاش همواره همسو بوده و موجب رضایتمندی کلیه مردم خوب و خونگرم شهر و حتی شهرستان شود .
بدیهی است جامعه پر افتخار ورزش و جوانان  شهر برازجان خاطرات خوب همراهی حضرتعالی در حمایت های مادی و معنوی از ورزش قهرمانی و همگانی در سوابق گذشته را فراموش نخواهد کرد.🌹

*اکبر صالحی*
*رئیس هیئت ووشوی شهرستان دشتستان*
بسمه تعالی
*جناب آقای مرتضی قدوسی*
*انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان شهردار جدید برازجان را صمیمانه تبریک گفته و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.*

هدف همه مدیران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران زمین و رشد و توسعه و اعتلای این سرزمین است.
اکنون که به لطف پروردگار و بر اساس همت و پشتکاری که در جنابعالی سراغ دارم، با رای اعضای شورای اسلامی شهر برازجان فرصتی برای خدمتتان به مردم عزیز این شهر فراهم شده است برای شما آرزوی توفیق نموده و امیدوارم در سایه مهر پروردگار در دوره شورای ششم تحولات شگرفی را در راستای توسعه شهر برازجان بزنید.
*هیئت والیبال شهرستان دشتستان* ضمن تقدیر از زحمات سابق شما در دوران حضور در در شورای شهر برازجان، امید دارد که جنابعالی در راستای توسعه پایدار شهر و رساندن  جایگاه واقعی این شهر از هرگونه کوششی و تلاشی دریغ نکرده و با تعامل سازنده با تمام نهادها و دستگاه ها زمینه مشارکت عمومی مردم را در همه امورات شهری بخصوص ورزش فراهم نمائید.
بی شک این هئیت ورزشی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و در مسیر پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و برازجان عزیز و خدمت به مردم از هیچ کوششی و همکاری فروگذار نخواهد کرد.

*تا توانی به جهان* *خدمت محتاجان کن*
*به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی*🌹

*رضا بحرینی*
*رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتستان*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مرتضی قدوسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار