نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 - 13:36

نوای جنوب: خانم خواجه شروه خوان بوشهری که این روز‌ها خبر فوتش و سپس تکذیب آن در فضای مجازی داغ شده است، از انتشار دهندگان خبر فوتش حسابی شاکی است.

نوای جنوب: خانم خواجه شروه خوان بوشهری که این روز‌ها خبر فوتش و سپس تکذیب آن در فضای مجازی داغ شده است، از انتشار دهندگان خبر فوتش حسابی شاکی است.چند روزی است که در فضای مجازی استان بوشهر خبری درباره فوت سهیلا خواجه شروه‌خوان بوشهری منتشر شده است که تکذیب شد.

نکته دیگری که در این شایعه وجود داشت این بود که از او به عنوان لالایی‌خوان مختارنامه نام برده شده بود که این نکته درست نیست زیرا آن لالایی را صدیقه بحرانی دیگر شروه‌خوان بوشهری خوانده است.

سهیلا خواجه شروه‌خوان بوشهری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران می‌گوید: عصر جمعه بود وقتی که نخستین بار تلفنش زنگ خورد و به من گفتند که خبر فوتم در فضای مجازی منتشر شده است.

او ادامه می‌دهد: پس از آن تا کنون مدام هر دو تلفنم زنگ می‌خورند تا از درستی تا نادرستی این خبر مطلع شوند.

این شروه خوان بیان می‌کند: نمی‌توانم تلفن مردم را جواب ندهم، چون نگران هستند، اما واقعا از این همه پاسخ دادن به تلفن عصبی شده‌ام.

خانم خواجه تاکید می‌کند: هیچ مشکلی ندارم، در سلامت کامل و در کنار خانواده‌ام هستم. خانواده‌ام نیز در سلامت هستند.

او می‌گوید: نمی‌دانم چه کسی با چه نیتی این کار را کرده و قرار است به پلیس فتا بروم و شکایت کنم.

او که ۴۰ سال دارد و تا کلاس سوم دبستان درس خوانده است، از کودکی وقتی پدرش شروه می‌خواند با نوای حزین شروه آشنا شد، اما ۱۳-۱۴ سال پیش که برادرش را از دست داد به شروه‌خوانی روی آورد.

خودش هم شعر می‌گوید و از شعرهایش برای شروه استفاده می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شروه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار