نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1400 - 19:00

نوای جنوب:با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی دیگر از پزشکان مدافع سلامت مرحوم دکتر مرتضی نفیسی قلوب مردم دشتستان و جامعه پزشکی استان را مغموم و متألم نمود.





نوای جنوب:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی دیگر از پزشکان مدافع سلامت مرحوم دکتر مرتضی نفیسی قلوب مردم دشتستان و جامعه پزشکی استان را مغموم و متألم نمود.

مرحوم دکتر مرتضی نفیسی متخصص بیهوشی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان پزشکی متعهد و دلسوز بود که سالیان طولانی به مردم شریف این منطقه خدمت کرد و مردم فهیم و قدرشناس دشتستان هیچ وقت خادمان دلسوز و صدیق خود را فراموش نخواهند کرد.

عروج آن عزیز سفر کرده را به خانواده گرامی، مردم شریف دشتستان و جامعه پزشکی استان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و جایگاهی متعالی را در ملکوت از خداوند متعال مسألت می نمایم.

ضمناً لازم می دانم از عموم مردم عزیز و شریف خاضعانه تقاضا نمایم جهت حفظ سلامت خود و خانواده و عزیزانی که در راستای سلامت و درمان جامعه تلاش می نمایند و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند نکات بهداشتی و دستورالعمل ها و توصیه های مسؤولین را مجدانه رعایت نمایند تا ان شاءالله دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان
12 مردادماه 1400



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار