کد خبر: 25440 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1400 - 19:00
پیام تسلیت امام جمعه دشتستان در پی درگذشت مرحوم دکتر مرتضی نفیسی شهید مدافع سلامت

نوای جنوب:با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی دیگر از پزشکان مدافع سلامت مرحوم دکتر مرتضی نفیسی قلوب مردم دشتستان و جامعه پزشکی استان را مغموم و متألم نمود.





نوای جنوب:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی دیگر از پزشکان مدافع سلامت مرحوم دکتر مرتضی نفیسی قلوب مردم دشتستان و جامعه پزشکی استان را مغموم و متألم نمود.

مرحوم دکتر مرتضی نفیسی متخصص بیهوشی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان پزشکی متعهد و دلسوز بود که سالیان طولانی به مردم شریف این منطقه خدمت کرد و مردم فهیم و قدرشناس دشتستان هیچ وقت خادمان دلسوز و صدیق خود را فراموش نخواهند کرد.

عروج آن عزیز سفر کرده را به خانواده گرامی، مردم شریف دشتستان و جامعه پزشکی استان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و جایگاهی متعالی را در ملکوت از خداوند متعال مسألت می نمایم.

ضمناً لازم می دانم از عموم مردم عزیز و شریف خاضعانه تقاضا نمایم جهت حفظ سلامت خود و خانواده و عزیزانی که در راستای سلامت و درمان جامعه تلاش می نمایند و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند نکات بهداشتی و دستورالعمل ها و توصیه های مسؤولین را مجدانه رعایت نمایند تا ان شاءالله دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان
12 مردادماه 1400

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25440