نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1400 - 08:39
منتشر شد:

نوای جنوب:دینوسیله اینجانب با گرامیداشت حلول ماه پر برکت رمضان ، ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک عزیزان و همشهریان و تسریع در رفع ویروس منحوس کرونا ، حلول ماه میهمانی خدا را تبریک و تهنیت عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات همگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.





نوای جنوب:

بسمه تعالی

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

با آغاز ماه مبارک رمضان باران رحمت الهی بار دیگر باریدن گرفته و مومنان در ضیافتی آسمانی شرکت می‌کنند و روح و روان خود را در چشمه‌سار زلال روزه‌داری پاک و منزه از هرگونه پلیدی می‌کنند. شایسته است از این فرصت ناب بهره‌برداری و از دریای بی‌کران این شهر کریم جرعه نوشی کنیم. آموزه‌هایی چون انس با قرآن، تدبر در آیات، ذکر و یاد خدا، دعا و نیایش، کمک به همنوعان، دستگیری از یتیمان، مهربانی، صبر، نشاط معنوی، سبک زندگی خدایی و معطر به اهل‌بیت علیهم‌السلام، یادآوری روز قیامت، خودسازی، توجه به همسایگان، پذیرایی‌های ساده از روزه‌داران و بسیاری درس‌های دیگر را از ماه میهمانی خدا می‌توان فرا گرفت.

بدینوسیله اینجانب با گرامیداشت حلول ماه پر برکت رمضان ، ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک عزیزان و همشهریان و تسریع در رفع ویروس منحوس کرونا ، حلول ماه میهمانی خدا را تبریک و تهنیت عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات همگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار