نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1399 - 15:10

نوای جنوب:شورای اسلامی شهر گناوه در نشست شنبه شب خود با درخواست استعفای سید جواد حسینی حقیقی شهردار این بندر مخالفت کرد.

نوای جنوب:رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: باتوجه به اینکه شهردار گناوه اواخر هفته گذشته در یک تصمیم ناگهانی استعفای خود را به این شورا  ارایه کرده بود ، برگزاری یک نشست فوری جهت این درخواست در دستور کار شورا قرار گرفت.

استعفای شهردار گناوه پذیرفته نشد

روح الله ملک زاده افزود:  براین اساس نشست فوری و فوق العاده ای شنبه شب با حضور تمامی اعضا شورا برگزار شد و تمامی اعضا مخالفت خود را با استعفای شهردار ابراز کردند.

 وی افزود: در این جلسه پس از رای گیری مخفی از تمامی ۷ عضو شورا ، همگی خواستار ادامه فعالیت شهردار شدند.

وی گفت: باتوجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و باید حقوق پرسنل شهرداری پرداخت شود و تعدادی از پروژه‌های عمران شهری که در حال اجرا و تکمیل شدن است ،  تمامی اعضای شورا متفق القول بودند که موافقت با استعفای شهردار جایز نیست و ادامه فعالیت ایشان ضرورت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اضافه کرد: امیدواریم  با تعامل و یکدلی بین شورا و شهردار، در جهت رشد و اعتلا و توسعه شهر گام‌های موثرتری برداریم.

شهروندان گناوه ای از تصمیم شورای اسلامی شهر گناوه در مخالفت با استعفای شهردار ابراز رضایت کردند. 

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
شهردار گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار