نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1399 - 10:17

نوای جنوب:به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.





 

نوای جنوب:

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز یکسال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.

به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی و گرامیداشت هفته بصیرت، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. همچنین متاسفانه با خبر شدیم عالم برجسته آیت الله مصباح یزدی دار فانی را وداع گفتند که ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان ، تداوم راه پر خیر ایشان را از سوی رهروانش آرزومندم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار