نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1399 - 13:06

نوای جنوب:این روزها برگزاری آزمون و امتحانات حضوری به دغدغه بیشتر خانواده ها در استان بوشهر مبدل شده و آنها را نگران سلامت فرزندان دانش آموز خود کرده است.

نوای جنوب:طبق مصوبه ابلاغ شده از وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها، دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در صورتی که وضعیت محل زندگی شان در وضعیت زرد باشد، امتحان دو ماده درسی فارسی و ریاضی به شکل حضوری برگزار شود.

جدا از کم و کاستی های آموزش مجازی در 4 ماهی که از سال تحصیلی گذشته، برگزاری آزمون حضوری باعث این نگرانی است که کودکان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند.

منتظر تصمیم گیری ستاد استانی کرونا هستیم

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر می گوید: براساس ابلاغیه وزارتخانه، برای دو پایه اول و دوم ابتدایی و در دو درس فارسی و ریاضی در مناطق زرد باید آزمون حضوری برگزار شود.

مجید اجرایی در گفتگو با «خلیج فارس» ادامه داد: البته برگزاری آزمون در مناطق زرد هم منوط به تایید ستاد استانی کرونا است که در همین خصوص فردا نشست استانی برگزار و تصمیم گیری می شود.

وی درباره اینکه آیا مدارس امکانات لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آزمون کلاس اول و دومی ها را دارند؟ می گوید: ما تابع تصمیم ستاد استانی کرونا هستیم و اگر در این خصوص تصمیم گیری شود، قطعا شرایط ضدعفونی محل آزمون و حضور گروههای چند نفره دانش آموزان برای رعایت فاصله اجتماعی توسط مدیران مدارس دنبال می شود.

به گفته وی، درباره برخی مقاطع، برگزاری آزمون حضوری قطعی است و وزارت آموزش و پرورش از وزارت بهداشت مجوز آن را گرفته که شامل داوطلبان آزاد، از راه دور، آموزش بزرگسالان، دانش آموزان فنی و حرفه ای و شاخه کاردانش در درس های مهارتی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دانش آموزان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار