نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 دي 1399 - 12:24

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری ۷ نفر از عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی در شهر برازجان خبر داد.

 





نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری ۷ نفر از عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی در شهر برازجان خبر داد.

🔹به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند گفت: عصر امروز در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی در محله حسین آباد برازجان، ماموران انتظامی در محل نزاع و درگیری حضور یافته و اقدامات لازم را برای شناسائی و دستگیری عوامل درگیری آغاز کردند.
🔹این مقام انتظامی گفت: در بررسی ماموران انتظامی مشخص شد هفت نفر از اعضای دو خانواده با یکدیکر درگیر و یک نفر در این درگیری براثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان انتقال شده است.
🔹فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور پیشگیری از خدشه دار شدن احساس امنیت شهروندان با استفاده از تمامی ظرفیت هاو با اشراف اطلاعاتی پلیس دشتستان در فاصله زمانی 2ساعت پس از  وقوع نزاع دسته جمعی  تمامی 7 نفر متهم این نزاع از جمله عامل تیراندازی منجر به جرح دستگیر و در بازرسی از منزلش یک قبضه اسلحه کشف شد.
🔹سرهنگ آراوند با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس دشتستان است، گفت: پلیس با اخلالگران امنیت و آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار