نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1399 - 22:57

نوای جنوب:رییس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: اگر زودتر سی تی اسکن انجام گیرد ممکن است شرایط طبیعی باشد و در روزهای آینده حال بیمار بستری شود و نیازمند سی تی اسکن دوباره شود.

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزوده شدن یک مورد فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به ۷۳۰ نفر رسید.سعید کشمیری ادامه داد: یک آقای ۶۸ ساله باسابقه فشارخون بالا و سکته براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده است و به این ترتیب از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۳۰ هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

به گفته وی، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۲۰۲ نفر می باشد که ۱۴ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۷۴۹ از بوشهری‌ها به این ویروس مبتلا شده‌اند.

زود سی تی اسکن نکنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین گفت: تغییرات سی تی اسکن ریه در حال عمومی خفیف تا متوسط ممکن است در هفته دوم بیماری ایجاد شود و اگر زودتر سی تی اسکن انجام گیرد ممکن است شرایط طبیعی باشد و در روزهای آینده حال بیمار بستری شود و نیازمند سی تی اسکن دوباره شود.

کشمیری عنوان کرد: همان‌قدر که نگران زودی اسکن زودهنگام هستیم از دیر انجام شدن آن هم نگرانیم. دقت کنید زمان را از دست ندهید و در موارد شدید در زمان ابتدا سی تی اسکن انجام دهید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار