نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1399 - 13:14
امروز صادر شد

نوای جنوب:آنچه امروز داریم حاصل خون پاک شهدا و دلیر مردی های رزمندگان دیروز است و بر ماست که همواره قدردان مجاهدت‌های این عزیزان بوده و با تاسی به آنان در مسیر آشنایی نسل‌های بعد با حماسه آفرینی و ارزش‌های دفاع مقدس قدم برداریم.





 

نوای جنوب:دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

هفته دفاع مقدس در قاموس سرزمین ایران اسلامی مظهر و نماد مقاومت و از خودگذشتگی ملتی است که ثابت کرد در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی چون ید واحد خواهند بود و با وحدت و همدلی در برابر تعدی هر متجاوزی که چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
آنچه امروز داریم حاصل خون پاک شهدا و دلیر مردی های رزمندگان دیروز است و بر ماست که همواره قدردان مجاهدت‌های این عزیزان بوده و با تاسی به آنان در مسیر آشنایی نسل‌های بعد با حماسه آفرینی و ارزش‌های دفاع مقدس قدم برداریم.
اینجانب فرارسیدن ۳۱ شهریورماه آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت های رزمندگان جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را مسئلت می نمایم.

دکتر زهرا نویدی فرد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار