نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 خرداد 1399 - 20:08

نوای جنوب:جلسه معارفه سرپرست بیمارستان مهر برازجان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان، معاونان ستاد مدیریت، رئیس شبکه بهداشت دشتستان و پرسنل بیمارستان در سالن اجتماعات بیمارستان مهر برگزار گردید.

نوای جنوب: جلسه معارفه دکتر سید حمید سیاسی نژاد به عنوان سرپرست بیمارستان مهر برازجان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی، معاونان ستاد مدیریت، رئیس شبکه بهداشت دشتستان و پرسنل بیمارستان در سالن اجتماعات بیمارستان مهر برگزار گردید.
در روز ۱۱ خرداد ماه ۹۹ دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی به همراه معاونان وسرپرست جدید بیمارستان مهر ابتدا با حضور در فرمانداری برازجان با فرماندار دیدار و ضمن معرفی دکتر سید حمیدرضا سیاسی نژاد به عنوان سرپرست جدید بیمارستان در مورد مسائل درمانی برازجان به بحث و گفتگو نشستند.
در این جلسه دکتر نویدی فرد با اشاره به توانایی‌های دکتر سیاسی نژاد گفت: ایشان از جوانان نخبه استان می باشد که به این سمت منصوب شده و امیدواریم با تعامل خوب با مسئولین شهرستان دشتستان مخصوصاً فرماندار محترم بتوانیم مشکلات درمانی را برطرف و خدمات درمانی هرچه بهتری را به مردم شریف دشتستان ارائه کنیم.
فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان نیز با اشاره به تعامل خوب فرمانداری با تامین اجتماعی استان گفت: با توجه به جوانگرایی و توانایی‌های دکتر سیاسی نژاد آینده خوبی را برای ایشان پیش بینی می کنم و فرمانداری نیز با تمام توان با مدیریت درمان و بیمارستان مهر تعامل کاملی خواهد داشت.
دکتر نویدی فرد در ادامه به تشریح سیاست ها و اقدامات سازمان تامین اجتماعی در کشور و استان پرداخت و با اشاره به پروژه در حال ساخت درمانگاه برازجان خواهان همکاری همه دستگاه‌های مربوطه برای افتتاح هرچه سریعتر آن شد.
پس از جلسه فرمانداری دکتر نویدی فرد و هیات همراه با حضور در بیمارستان مهر برازجان در جلسه معارفه سرپرست جدید بیمارستان شرکت نمود.
دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی با تشریح پروژه‌ درمانگاه‌های در دست اقدام در سطح استان مانند پروژه های دیر، برازجان ، خورموج و جم گفت: در سطح استان پروژه‌های احداث درمانگاه در دست اقدام داریم از جمله درمانگاه برازجان که امیدواریم امسال بتوانیم آن را افتتاح کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح امداد بک را در سطح استان اجرا کردیم که شامل چهار استراتژی و ده اقدام بود که در تمام مراکز ما به اجرا درآمد و توانستیم با اجرای این اقدامات خدمات قابل توجهی به بیماران کرونایی ارائه دهیم.
مدیر درمان استان با اشاره به شیوع وضعیت کرونا ویروس در استان گفت: از دیگر اقدامات ما طرح نسیم 19 بود که با هدف طرح در خانه ماندن و عدم مراجعه بیماران دارای پرونده مزمن به مراکز درمانی این طرح اجرا شد که براساس سازوکاری که در مدیریت اندیشیده شد داروی بیماران دارای پرونده مزمن به صورت رایگان به در خانه آنها برده می شود و وضعیت جسمی بیماران مانند فشار خون نیز توسط بهیاری آموزش دیده در محل انجام می گیرد.
وی با اشاره به اقدام بی سابقه دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان که در کشور انجام شد گفت: برای اولین بار مطالبات دانشگاهی توسط سازمان تامین اجتماعی تسویه کامل گردید و این مطالبات به روز شد.
دکتر نویدی فرد با اشاره به حذف تاریخ اعتبار دفترچه های درمانی گفت: بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی دیگر نیازی به درج تاریخ اعتبار در دفترچه های خود ندارند و می توانند با روش هایی که اعلام شده است به صورت غیر حضوری وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود را استعلام کنند.
دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در ادامه این جلسه با معرفی دکتر سیاسی نژاد گفت: طبق برنامه جناب دکتر سالاری مدیرعامل محترم سازمان در برگزاری آزمون شناسایی مدیران آینده، کلیه مدیران و روسای تامین اجتماعی در سراسر کشور باید از بین شرکت کنندگان این آزمون انتخاب شوند.
وی در ادامه گفت: همچنین شاخص دیگر انتخاب مدیران، جوانگرایی است که از اولویت های مدیر عامل محترم نیز است. در همین راستا دکتر سیاسی نژاد که هم از جوانان نخبه  استان می باشد به عنوان سکاندار بیمارستان مهر برازجان انتخاب شد.
وی با اشاره به بحث توسعه بیمارستان مهر گفت: ما برای توسعه فضای فیزیکی و همچنین تنوع خدمات درمانی نیاز به جوانی پر انرژی، خوش فکر و پیگیر داریم که بتواند بحث توسعه فضای فیزیکی بیمارستان و توسعه ارائه خدمات درمانی را به شکل جدی پیگیری کند و دکتر سیاسی نژاد این خصوصیات را برای انجام اهداف مدیریت درمان دارا می باشد.
وی در ادامه با اشاره به بومی بودن دکتر سیاسی نژاد گفت: ایشان از فرزندان خوب برازجان می‌باشد که خود از نزدیک مشکلات و توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف شهرستان را درک کرده است و امیدواریم به دلیل همین آشنایی بتواند مجدانه و متعهدانه در این جایگاه باعث پیشرفت و توسعه بیمارستان شود.
دکتر نویدی فرد در ادامه گفت: من از این جا قول حمایت و پشتیبانی و کمک به ایشان را می‌دهم و از پرسنل بیمارستان می‌خواهم همانطور که همیشه با روحیه و انگیزه مثال‌زدنی با همه روسای قبلی همراهی و تعامل خوبی داشتند اکنون نیز چون همیشه با سرپرست جدید بیمارستان همیاری و مشارکت کامل داشته باشند.

دکتر نویدی فرد در ادامه ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در زمان تصدی روسای قبلی گفت: جا دارد از تلاش های خانم دکتر دارابی همکار خوب و زحمتکش، دکتر عدالت همکار پرتلاش و توانمند که زحمات زیادی در بیمارستان کشیدند و همچنین آقای تنگستانی که در این مدت که سرپرست بیمارستان در حال انتخاب بود زحمت اداره بیمارستان و هماهنگی های لازم را بر عهده داشتند و تمام امورات داخلی را به نحو احسن اداره نمودند کمال تشکر را داشته باشم و از زحمات همه این عزیزان تشکر و قدردانی بعمل آورم. 

در این جلسه دکتر سیاسی نژاد نیز با ارائه بیوگرافی خود، اولویت اصلی خود در بیمارستان را توسعه فیزیکی و افزایش خدمات کیفی درمانی عنوان کرد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت بیمارستان گفت: بیمارستان مهر برازجان در ابتدا بیمارستانی تک تخصصی بنا گذاشته شد ولی اکنون بنا به شرایط شهر برازجان نیاز است که با توسعه آن خدمات گسترده‌تری به مردم شریف دشتستان ارائه کند.
وی با تشکر از مدیریت درمان استان برای سپردن سکان مسئولیت بیمارستان مهر گفت: امیدوارم بتوانم در این راهی که پیش روی بنده قرار گرفته، جواب درخوری را به این اعتماد بدهم.
وی در ادامه گفت:  من زاده همین شهرم و علاقه خاصی به دشتستان دارم. در ابتدا بنا نداشتم که در پست‌های مدیریتی ورود کنم اما چون نام دشتستان و برازجان به میان آمد برخورد این وظیفه را دیدم که بتوانم نقش کوچکی در توسعه درمان برازجان و دشتستان داشته باشم.
در پایان حکم سرپرستی بیمارستان توسط دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان به دکتر سیاسی نژاد اهدا شد.
دکتر سید حمید سیاسی نژاد، زاده برازجان است که توانست با کسب رتبه دو رقمی در دانشگاه پزشکی شیراز تحصیل و با معدل ممتاز از دانشگاه فارغ التحصیل شود. وی بعد از اخذ مدرک پزشکی به استخدام تامین اجتماعی درآمد و پس از چند سال خدمت در بیمارستان ها و درمانگاه های استان، به سرپرستی بیمارستان مهر برازجان منصوب گردید.

 















 
Showing ie 1 of 7


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار