نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1401 - 08:31

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی در گناوه با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ و بازرسی بر بازار و قیمت کالاهای اساسی را به‌طور کامل، دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند.







نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی در گناوه با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ و بازرسی بر بازار و قیمت کالاهای اساسی را به‌طور کامل، دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمد تقی صفری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: بازاریان و اصناف شریف و مؤمن در شهرستان گناوه مانند همیشه در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان با رعایت انصاف و قیمت‌های متعارف و اعلام شده عمل کنند وبا مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

◽فرماندار گناوه افزود: دستگاه‌های متولی نیز با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ها و بازرسی را به طور کامل و دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند و با قیمت‌های نامتعارف کالاهای اساسی برخورد قانونی شود.

◽وی بیان کرد: در جذب کالاهای اساسی، نیاز شهرستان را در نظر گرفته شود به گونه‌ای عمل شود که کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان پیش نیاید.

◽فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش‌های همه دست اندر کاران خدمات سفر در ایام نوروز بیان کرد: با تلاش و همکاری بسیار خوب همه دست اندر کاران ستاد در تعطیلات نوروزی با در این ایام با کمبود کالاهای اساسی روبرو نشدیم که این امر با تلاش‌های و همکاری همگانی و همدلی همه دستگاه‌ها و مردم شریف شهرستان میسر شد و قابل تقدیر است.

◽وی بیان کرد: مردم در این زمینه همکاری خوبی با مسئولان داشتند و مانند همیشه در کنار مسئولان بودند.

◽صفری یادآور شد: نظارت‌ها باید در ماه مبارک رمضان بیشتر از گذشته باشد و باید در کنترل قیمت‌ها بازاریان و اصناف کمک کنند.

◽فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه در ماه رمضان یادآور شد:

جمع آوری کمک‌ها و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان از برنامه‌های مهم ماه مبارک رمضان است که فراهم کردن شرایط برگزاری آن در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار