کد خبر: 30771 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1401 - 08:31
فرماندار گناوه:نظارت بر قیمت کالاها در ماه مبارک رمضان افزایش یابد

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی در گناوه با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ و بازرسی بر بازار و قیمت کالاهای اساسی را به‌طور کامل، دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند.







نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی در گناوه با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ و بازرسی بر بازار و قیمت کالاهای اساسی را به‌طور کامل، دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمد تقی صفری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: بازاریان و اصناف شریف و مؤمن در شهرستان گناوه مانند همیشه در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به‌ویژه در ماه مبارک رمضان با رعایت انصاف و قیمت‌های متعارف و اعلام شده عمل کنند وبا مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

◽فرماندار گناوه افزود: دستگاه‌های متولی نیز با توجه به ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌ها و بازرسی را به طور کامل و دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند و با قیمت‌های نامتعارف کالاهای اساسی برخورد قانونی شود.

◽وی بیان کرد: در جذب کالاهای اساسی، نیاز شهرستان را در نظر گرفته شود به گونه‌ای عمل شود که کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان پیش نیاید.

◽فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش‌های همه دست اندر کاران خدمات سفر در ایام نوروز بیان کرد: با تلاش و همکاری بسیار خوب همه دست اندر کاران ستاد در تعطیلات نوروزی با در این ایام با کمبود کالاهای اساسی روبرو نشدیم که این امر با تلاش‌های و همکاری همگانی و همدلی همه دستگاه‌ها و مردم شریف شهرستان میسر شد و قابل تقدیر است.

◽وی بیان کرد: مردم در این زمینه همکاری خوبی با مسئولان داشتند و مانند همیشه در کنار مسئولان بودند.

◽صفری یادآور شد: نظارت‌ها باید در ماه مبارک رمضان بیشتر از گذشته باشد و باید در کنترل قیمت‌ها بازاریان و اصناف کمک کنند.

◽فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه در ماه رمضان یادآور شد:

جمع آوری کمک‌ها و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان از برنامه‌های مهم ماه مبارک رمضان است که فراهم کردن شرایط برگزاری آن در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/30771