نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1401 - 18:00

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: نظارت کامل و مستمر به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان برای تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی انجام شود.

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: نظارت کامل و مستمر به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان برای تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی انجام شود.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمد تقی صفری در نشست تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به تعطیلات نوروزی و در پیش بودن ماه مبارک رمضان هیچ گونه کسری اقلام و کالای اساسی در بازار پذیرفتنی نیست و بخصوص اقلام خوراکی اساسی مرغ، برنج روغن، آرد و گوشت باید برای ۴۵ روز آینده تأمین شود.

◽فرماندار گناوه افزود: نظارت کامل و مستمر به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان بر تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های مربوطه با برنامه ریزی مناسب انجام شود.

◽وی گفت: اگر امروز بازار به یک ثبات نسبی در تأمین اقلام مورد نیاز رسیده است حاصل تلاش و زحمات همه دست اندر کاران بوده است که باید استمرار داشته باشد.

◽وی ادامه داد: وضعیت موجود میدان مرکز بازار شهر گناوه قابل پذیرش نیست و اتاق اصناف، شهرداری، اداره صمت و معاونین فرماندار برای ساماندهی و برقراری نظم و ساماندهی در بازار بخصوص میدان مرکزی شهر همکاری کنند و با کار کارشناسی شده و برنامه ریزی ساماندهی این بخش از شهر که بسیار مهم و ضروری است را در دستور کار قرار گیرد.

◽فرماندار گناوه تصریح کرد: در پایان تعطیلات جمع بندی عملکردها انجام خواهد شد و ادارات و افراد و گروه‌هایی که بیشترین همکاری را خواهند داشته‌اند مشخص و ضمن تقدیر از توانایی‌های آنها برای سال‌های آتی استفاده خواهد شد.

◽صفری خاطرنشان کرد: در سال‌های آتی باید از ظرفیت‌های مهم شهرستان مانند موکب‌های مذهبی استفاده بهینه صورت گیرد و کارهای مذهبی و فرهنگی با کمک هیأت‌های مذهبی استفاده شود.

◽وی ادامه داد: درخواست‌های تأمین اقلام مورد نیاز برای شهرستان گناوه از استان بر اساس نیازمندی شهرستان و با تدبیر لازم و در نظر گرفتن شرایط گردشگری و مسافر پذیری شهرستان باشد تا دچار کمبود اقلام اساسی نشویم.

◽وی بیان کرد: بخش ریگ نیز مانند بخش مرکزی باید مورد توجه باشد و تحولی در بندر ریگ ایجاد شود.  





کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار