نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1401 - 08:34

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت : با توجه به اینکه اولویت خدمت رسانی مسئولان شهرستان ، قشر ایثارگران، محرومان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است، باید شرکت‌هایی که در منطقه آغاز به کار می‌کنند موظف و ملزم به بکارگیری نیروی بومی بویژه این قشر باشند.

نوای جنوب:

قشر ایثارگر و محروم اولویت خدمت رسانی مسئولان شهرستان هستند.

 

🔸️فرماندار گناوه گفت : با توجه به اینکه اولویت خدمت رسانی مسئولان شهرستان ، قشر ایثارگران، محرومان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است، باید شرکت‌هایی که در منطقه آغاز به کار می‌کنند موظف و ملزم به بکارگیری نیروی بومی بویژه این قشر باشند.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه افزود: شهدا، رزمندگان و ایثارگران در بدترین شرایط امنیتی و با دست خالی در ابتدای نظام اسلامی با رهبری امام (رض) در برابر دشمنان ایستادند و در دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و امروز نیز همچنان با همان دیدگاه و تفکر  در رکاب رهبرمعظم انقلاب برای خدمت رسانی به مردم با افتخار دست در دست هم آماده هستیم.

◽فرماندار گناوه با اشاره به اینکه ایثارگران خط شکنان نهضت امام (ره) و سربازان بی مزد و بی ادعا و بی نام و نشان رهبری هستند، گفت: مسئولان بدهکار و وامدار خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و خانواده‌های آنها هستند و خدمت کردن به این قشر عزیز جامعه باید بی مزد و منت و با کرامت و عزت باشد.

وی افزود: نوکری مردم برای ما مایه افتخار است و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران مدال افتخاری بر سینه ما است.

◽فرماندار گناوه ادامه داد: با الطاف الهی و  روی کار آمدن دولت انقلابی آیت الله رئیسی و استاندار بوشهر که خود دوران جنگ و جهاد را تجربه کرده است گام‌های مثبتی برای خدمت بیشتر به مردم بویژه  ایثارگران و اقشار محروم برداشته خواهد شد.

◽وی بر  تسریع در امر رسیدگی و نظارت بر کمسیون جانبازان، تشکیل کمیته اشتغال ایثارگران در استان و شهرستان و دادن سهمیه اشتغال ایثارگران به همه شهرستان‌ها از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد.

◽فرماندارگناوه  با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مخلصانه رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه ، افزود: مدیر جدید این نهاد مقدس  باید با تمام توان و عزم جزم برای خدمت به جامعه ایثارگری  تلاش کند و در این راستا، مجموعه فرمانداری همانند همیشه در خدمت رسانی به جامعه ایثارگران شهرستان همیاری و همکاری می کند.

◽در پایان این آئین علی اکبری به عنوان رئیس جدید بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان گناوه معرفی و از تلاش‌های محمد قائدی رئیس پیشین که به سن بازنشستگی رسیده است، تقدیر شد.

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار