نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1403 - 10:25
شب گذشته:

نوای جنوب:، مراسم ضیافت افطاری کارکنان استانداری بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، معاونین استاندار و مدیران و خانواده های کارکنان برگزار شد.





نوای جنوب:، مراسم ضیافت افطاری کارکنان استانداری بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، معاونین استاندار و مدیران و خانواده های کارکنان برگزار شد.

 

در این آیین که برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی نیز اجرا شد، کارکنان استانداری و خانواده آنان در محیطی صمیمی، افطار را کنار هم صرف کردند.

 

اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر در این آیین بیان کرد: این مراسم برای عرض خداقوت به کارکنان و خانواده های آنان برگزار شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مهمانان نوروزی در استان گفت: حضور مسافران نوروزی بدون کوچکترین حاشیه ای انجام شد و در سواحل استان نیز ایستگاه های فرهنگی، مسابقات قرآنی، برنامه های اجتماعی و کلاس های مشاوره و ...برگزار شد.

 

معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه قرآنی محفل در روستای چارک ابراز داشت: برنامه محفل با حضور ۵ هزار نفر در تعطیلات نوروز برگزار شد که بازتاب ملی و بین المللی داشت.

 

پورات به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره و تصریح کرد: این حمله نشانه استیصال اسرائیل است.

 

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال جنگ ترکیبی است که باید هوشیار باشیم و در راستای مقابله با دشمنان ایستادگی کنیم.

 

معاون سیاسی استاندار بوشهر به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: امسال با نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و همه برای تحقق شعار سال آماده هستیم.

 

پورات گفت: با تدابیر استاندار، برنامه ریزی برای تحقق عملی شعار سال انجام شده و تمام ظرفیت مدیریتی استان برای مشارکت مردم در جهش تولید به کار گرفته می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار