نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1403 - 18:36
صادر گردید:

نوای جنوب:احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، برای مردم شریف استان بوشهر در سال جدید، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.





نوای جنوب:احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، برای مردم شریف استان بوشهر در سال جدید، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

 

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام یادآور شد: سال ۱۴۰۲ با وجود تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، دستاوردهای مهمی برای ایران عزیز و استان بوشهر در بر داشت که مشارکت مردم در انتخابات و ناکام گذاشتن معاندان و بدخواهان نظام اسلامی از جمله این دستاوردهاست.

 

محمدی زاده تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ در هفته دولت و دهه فجر، حدود ۳ هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۴۱۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد که در تاریخ استان بوشهر بی سابقه بوده است.

 

وی اضافه کرد: از این پروژه ها، ۲۲۳۰ پروژه با اعتبار ۳۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و ۷۷۰ پروژه نیز با اعتبار ۱۰۷ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شده است.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای رفاه و آسایش مردم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می بریم ابراز داشت: اکنون استان بوشهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و در تمام شهرها و روستاهای استان شاهد فعالیت برای بهبود وضعیت هستیم.

 

محمدی زاده بیان کرد: با تلاش دولت سیزدهم، امیدواریم سال ۱۴۰۳ در عرصه معیشت مردم نیز گشایش اساسی صورت بگیرد تا رضایت مندی همه مردم را در پی داشته باشد.

 

استاندار بوشهر در پایان با تبریک مجدد نوروز تاکید کرد: اینجانب حلول سال ۱۴۰۳ "سال جهش تولید با مشارکت مردم" را به مردم شریف استان بوشهر تبریک می گویم و بهترین ها را برای تک تک مردم در نقاط مختلف استان آرزو دارم و امیدوارم در تحقق عملی شعار سال به توفیق لازم برسیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار