نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 بهمن 1402 - 00:22

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خواستار مشارکت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان در اجرا طرح‌های شبکه فاضلاب شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خواستار مشارکت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان در اجرا طرح‌های شبکه فاضلاب شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد.

 

 

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: وجود سامانه دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان های دیر، کنگان و عسلویه با توجه به ساحلی بودن و شهرستان جم به دلیل استفاده گسترده از منابع آب زیرزمینی جهت شرب و کشاورزی ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر است.

 

وی بیان کرد: با هدف جلوگیری از مشکلات و بحران های بهداشتی و زیست محیطی در آینده نزدیک صنایع جنوب استان بوشهر باید در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی به طرح های فاضلاب منطقه اهتمام جدی داشته باشند.

 

عالی ادامه داد: تاکنون مرحله نخست مطالعات طرح فاضلاب در شهرهای دیر، کنگان، عسلویه و جم توسط شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر انجام شده که عدم تخصیص اعتبار سبب احداث نشدن این طرح ها شده است. 

 

عالی تاکید کرد: با توجه به استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان های جنوبی و تأثیر گسترده بخش صنعتی و همچنین مسکونی آن ها بر محیط زیست پیرامونی، صنایع جنوب استان باید در تأمین مالی احداث طرح های فاضلاب در قالب مسئولیت های اجتماعی نقش آفرینی مناسبی داشته باشند.

 

وی افزود: در صورت استقبال صنایع، احداث طرح فاضلاب در شهر های جنوب استان در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار می‌گیرد.

 

عالی یادآور شد: اکنون طرح‌های فاضلاب شهرهای گناوه و دیلم در مرحله پایانی قرار داشته و طرح فاضلاب محله‌های جنوبی بوشهر نیز عملیاتی شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار