نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1402 - 10:25

نوای جنوب:پنجم آذرماه؛ سالروز و یادگشت تدبیر حکیمانه و دوراندیشی عالمانه‌ی برخاسته از نفس مومنانه‌ی امام راحل در بنیان بنایی است که امروز در جغرافیای گسترده‌ی معنوی انقلاب اسلامی همچون خورشیدی رخشان و درخشان، افق‌گشا و هادی مستضعفان، پابرهنگان و صاحبان نهایی زمین شده است.





نوای جنوب:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پنجم آذرماه؛ سالروز و یادگشت تدبیر حکیمانه و دوراندیشی عالمانه‌ی برخاسته از نفس مومنانه‌ی امام راحل در بنیان بنایی است که امروز در جغرافیای گسترده‌ی معنوی انقلاب اسلامی همچون خورشیدی رخشان و درخشان، افق‌گشا و هادی مستضعفان، پابرهنگان و صاحبان نهایی زمین شده است.

شجره طیبه بسیج که در کلام مانا و جاودانه امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) از آن به نمایشگاه مجاهدت مخلصانه یاد شده، در سراسر عمر پربرکت خویش همواره منشا، مبدا و سرآغاز حرکات عظیم و مانایی برای اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) و پیشروی انقلاب اسلامی با پیشرانی ولایت مطلقه فقیه بوده است. 

با وجود آنکه ناتوی فرهنگی و امپراتوری عظیم رسانه‌ای دنیای استکبار، سالیان درازی است می‌کوشد تا به وهم باطل خویش، خطی سیاه بر چهره نورانی انقلاب مردمی جمهوری اسلامی بیندازد اما شکل‌گیری جبهه و محور وسیع مقاومت و تشکل‌های ضد استکباری در کشورهای منطقه و بیداری اندیشه‌ها در سر تا سر دنیا بر علیه خط نفاق و دروغ و سیاهی و پلیدی، نشانی روشن و تابان از تاثیر معنوی عمیق فرهنگ بسیج و بسیجی بر جریان‌های فرهنگی اصیل و انسانی است.

عملیات هوشمندانه، زیرکانه، توفنده و کوبنده طوفان الاقصی توسط مجاهدان الهی در سرزمین مظلوم غزه هم نمایانگر دوباره‌ی سستی پیکره عنکبوتی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی است و هم بیانگر جلوه‌هایی تازه از روشنایی و نورافشانی مکتب بسیجی بر جان‌های خسته و شوریده بر کفر و ظلم است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت شمار زیادی از مظلومان فلسطینی بویژه دانش آموزان  و معلمان  مظلوم  غزه توسط اسراییل غاصب و محکومیت این نسل‌کشی بی‌رحمانه، فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان گیتی تبریک عرض می نمایم . آزادی غزه عزیز از چنگال یزیدیان زمانه و اقامه نماز به امامت پیر و مولای همه بسیجیان حضرت امام خامنه‌ای عزیز در مسجدالاقصی را از خداوند قهار و جبار خواهانم.

 

علی موحدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار