نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مهر 1402 - 16:58
در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید از حاشیه پرهیز کنند گفت: دانشگاه آزاد استان بوشهر باید توسعه برنامه‌های فرهنگی و علمی به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان متناسب با صنایع مستقر در استان را اولویت خود قرار دهند. 





نوای جنوب:دکتر اکبر پورات  ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به غزه و گرامیداشت شهدای این حوادث، اظهار داشت: شکست مفتضحانه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی غیرقابل ترسیم برای این رژیم جعلی بود که هیمنه پوشالی و رسانه‌ای آنان را در هم شکست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بی‌نظیرترین عملیات در گستره امنیتی و نظامی که معادلات قدرت در منطقه را تحت تأثیر قرار داد و مشخص شد که غاصبان امنیت نخواهند داشت و این سلاح ایمان و اراده است که در برابر جنگ‌افزارهای آهنین برتری دارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی هنوز ملت فلسطین و پویایی مقاومت را درک نکرده است افزود: این شکست رژیم صهیونیستی را برآن داشت تا برای برگرداندن آبرو از دست رفته به کشتار وحشیانه زنان، کودکان و غیرنظامیان روی آورد که پایان آن نابودی اسرائیل است.

پورات با قدردانی از زحمات و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که توجه ویژه برای پیشبرد مأموریت محوله در راستای پویایی و بالندگی داشت گفت: ریل‌گذاری خوبی در دانشگاه آزاد استان بوشهر با تلاش کارکنان این دانشگاه صورت گرفته، امیدواریم با حضور مدیریت جدید شاهد شتاب و انگیزه بیشتری در توسعه اهداف دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید از حاشیه پرهیز کنند، چون رسالت اصلی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد افزود: دانشگاه آزاد استان بوشهر باید توسعه برنامه‌های فرهنگی و علمی به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان و تلاش برای پرورش نیروهای متخصص متناسب با صنایع مستقر در استان را اولویت خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است عنوان کرد: جوانان و دانشجویان ضمن برنامه‌ریزی برای تبیین اهداف نظام در حوزه مشارکت انتخابات هم باید فعال شوند.

در این آیین سعید رازقی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار