نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 شهريور 1402 - 23:02
روز چهارشنبه:

نوای جنوب:استاندار بوشهر از تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به دشتستان خبر داد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر از تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به دشتستان خبر داد.

احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در افتتاح طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شبانکاره با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان از جمله رجایی و باهنر، جایگاه شبانکاره در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: مردم شبانکاره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش خود را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی به خوبی نشان داده‌اند و خدمات آنان در خور تحسین است.

استاندار بوشهر توجه به دشتستان را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه دشتستان، به این شهرستان توجه ویژه شده و در طرح‌های اساسی، زیربنایی و روبنایی، شهرستان ممتاز در استان بوشهر، دشتستان است.

محمدی‌زاده با اشاره به اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حداقل 25 درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، به دشتستان تخصیص یافته است.

وی از تخصیص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار در کنار سایر اعتبارات پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ است که از منابع استانی تامین می شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام منابع اعتباری بین شهرستان‌های 10 گانه استان بر اساس شاخص‌های قانونی تخصیص می‌یابد افزود: تلاش شده بر اساس جایگاه دشتستان به سهم اعتباری این شهرستان توجه ویژه‌ای شود و از 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان‌های 10 گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل 100 میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می‌یابد.

 

در این آیین، استاندار بوشهر به همراه مسئولان ضمن حضور در بهشت کاظم علیه‌السلام شبانکاره و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، طرح‌های راهسازی شبانکاره را افتتاح و یا عملیات اجرایی طرح ها را آغاز کرد.




























































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار