نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1402 - 17:43

نوای جنوب:معاون استاندار بوشهر با اشاره به اجرا ۱۲ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای بهداشتی و درمانی شهرستان دشتی افزوده شده است.





نوای جنوب:معاون استاندار بوشهر با اشاره به اجرا ۱۲ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای بهداشتی و درمانی شهرستان دشتی افزوده شده است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، علی باستین ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه  خورموج با تبریک هفته دولت به اقدامات انجام شده در 2 سال گذشته دولت سیزدهم پرداخت و اظهار داشت: در 2 سال گذشته 200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان دشتی پرداخت و زمینه اشتغال 4200 نفر فراهم شده است.

وی از تشکیل 24 شرکت تعاونی با 450 نفر عضو در دشتی خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تولید برق خورشیدی در دشتی 3 هزار و 260 کیلو وات است که تا پایان شهریور ماه به 3 هزار و 580 کیلو وات افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه 120 نفر در 14 شرکت دانش‌بنیان دشتی فعالیت می‌کنند گفت: تاکنون 40 محصول و خدمت فناورانه از طریق این شرکت‌های دانش‌بنیان وارد بازار شده است و 9 شرکت دانش‌بنیان در 2 سال اخیر پذیرش شده‌اند.

باستین از ساخت 179 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی دشتی خبر داد و افزود: در قالب طرح ملی نهضت مسکن 800 واحد مسکونی در دشتی اجرا شده است.

وی از احیا 22 واحد صنعتی راکد در دشتی در 2 سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 12 طرح بهداشتی درمانی با اعتبار 172 میلیارد تومان اجرا و در دولت سیزدهم تاکنون 7 هزار و 500 متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی دشتی افزوده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ساخت 65 کلاس درس را از دیگر طرح‌ها در دشتی دانست و خاطرنشان کرد: در این مدت 200 هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

باستین با بیان اینکه 490 هزار متر مربع معابر و خیابان شهرهای دشتی آسفالت شده است افزود: افتتاح زمین چمن دانش‌آموزی و فعال شدن استخر دانش‌آموزی و افتتاح طرح‌های راهسازی در محورهای مختلف شهری و روستایی شهرستان دشتی از دیگر طرح‌های انجام شده در این شهرستان است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار