نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 تير 1402 - 20:49

نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تولید و برداشت بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم در استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به سال قبل افزایش بیش از ۴برابری داشته است.

نوای جنوب:

 

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در آیین معارفه مدیر کل غله استان بوشهر با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی به مردم باید از فرصت مسئولیت بهره لازم برده شود اظهار داشت: مسئولیت یک امانت و از توفیقات الهی محسوب می‌شود و برای خدمات‌رسانی به مردم باید از این فرصت استفاده بهینه شود چون به سرعت گذر می‌کند.

علی باستین مسئولیت را فرصت ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم به‌عنوان فریضه الهی و مسئولیت در اسلام امانت الهی است که باید در راه خدمت به مردم از آن بهره برده شود.

وی نقش و اهمیت اداره کل غله در معیشت، تأمین نان و حوزه اقتصاد را بسیار مهم و حساس دانست و ضمن قدردانی از خدمات حدود 2 ساله جمال زارعی، برای رضا تنگستانی مکان در پست مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

جمال زارعی مدیر کل سابق غله استان بوشهر نیز با تشکر از مجموعه اقتصادی استان و به ویژه جهاد کشاورزی گفت: خدا را شاکر هستم که امروز با خاطری جمع توانستیم در حوزه امنیت غذایی شرایط خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

تنگستانی مکان، مدیرکل جدید غله استان بوشهر نیز پس از قدردانی از خدمات مدیرکل قبلی غله، مجموعه‌های استانداری و جهاد کشاورزی را دعوت کرد تا بیش از پیش پشتیبان این اداره باشند.

وی افزود: اداره غله از توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که از اعتماد مجموعه استانداری و جهاد کشاورزی به اینجانب قدردانی می‌شود و شرمنده خون شهدا نشویم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار