نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 خرداد 1402 - 23:58

نوای جنوب:بوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این مانور بر اساس دستور‌العمل‌های معاونت راهبردی شرکت آب و فاضلاب مهندسی کشور به منظور سطح آمادگی تیم‌های عملیاتی صورت گرفت.





نوای جنوب:بوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این مانور بر اساس دستور‌العمل‌های معاونت راهبردی شرکت آب و فاضلاب مهندسی کشور به منظور سطح آمادگی تیم‌های عملیاتی صورت گرفت.وی افزود: این مانور عملیاتی صبح امروز با رمز یا جواد الائمه همزمان با سراسر کشور و با دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مهندسی کشور در ۳ شهرستان بوشهر، تنگستان و دیلم آغاز شد.


عالی ادامه داد: ارزیابی کارکرد دیزل‌های مولد های انرژی دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ شهر بوشهر‌، تنگستان و دیلم از جمله اهداف مهم این مانور بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ضمن تشکر از مدیریت بحران و تیم‌های عملیاتی شرکت کننده در این مانور، خاطر نشان کرد: مانور سراسری مولدهای برق اضطراری هر ساله پیش از آغاز فصل تابستان با هدف آمادگی در برابر خاموشی‌ها برگزار می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار