نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1402 - 17:34

نوای جنوب:ابوالحسن عالی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کاهش قطعی و کم آبی در استان صورت گرفته است.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر،ابوالحسن عالی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کاهش قطعی و کم آبی در استان صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه تعداد تماس ناشی از بی آبی و افت فشار در سامانه ملی آنلاین CRM کاهش ۵۱ درصدی در سطح استان داشته است، ادامه داد:  تقاضای آب تانکری نیز کاهش ۸۵ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان‌های پیشتاز در کاهش افت فشار و بی آبی شهرستان بوشهر با ۷۶ درصد کاهش و دشتستان با ۷۲ درصد کاهش هستند.

عالی تصریح کرد: پروژه‌های اضطراری پیشگیری از بحران مصوب وزارت نیرو برای تابستان ۱۴۰۲ بصورت ۱۰۰ درصد وارد مدار بهره برداری گردیدند.

وی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، گفت: امسال از ۲۶ خردادماه تا ۱ تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی نام گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه امسال شعار هفته صرفه جویی (ایران، تغییر اقلیم و مسئولیت پذیری) می باشد، افزود: آب،ارزش های دینی و ملی و خانواده اولین شعار هفته صرفه جویی می باشد.

عالی شنبه دومین روز هفته صرفه جویی را با نام خانواده، فرهنگ و مدیریت بیان کرد و ادامه داد: سومین و چهارمین روز هفته صرفه جویی نیز به ترتیب با نام آب، رسانه و افکار عمومی و پساب، صنعت و محیط زیست می باشد.

وی با اشاره به اینکه عنوان پنجمین و شمشمین روز از هفته صرفه جویی آب، اقتصاد و بهره وری و آب، عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی می باشد، گفت: هفتمین روز هفته صرفه جویی نیز آب، آموزش شهروندی و مسئولیت پذیری نام گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: با همکاری، مشارکت و مصرف بهینه آب توسط شهروندان می توانیم تابستان امسال را با حداقل ترین مشکلات را پشت سر بگذاریم.
عالی یادآور شد: مصاحبه‌ با رسانه‌های دیداری و شنیداری، تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، آموزش شهروندی از جمله برنامه‌های شرکت آبفا استان بوشهر در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب است. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار