نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1402 - 11:13

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز سه شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود.

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز سه شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود.طلیعه محمدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و بر روی دریا خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا تا حدودی مواج شود.

این مقام مسئول ادامه داد: روز سه شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

این مقام مذکور اعلام داشت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در طول روز گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر در سواحل جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار