نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1402 - 17:18

نوای جنوب:ئیس حفاظت محیط زیست گناوه گفت: قسمتی از ساحل بندر گناوه با همکاری دریانوردان، ملوانان و جمعی از دوستداران محیط زیست این شهرستان از پسماندها پاکسازی شد.

نوای جنوب:ئیس حفاظت محیط زیست گناوه گفت: قسمتی از ساحل بندر گناوه با همکاری دریانوردان، ملوانان و جمعی از دوستداران محیط زیست این شهرستان از پسماندها پاکسازی شد.کامبیز عبدالهی اظهار داشت: ساحل گناوه از نقاط گردشگرپذیر است که علاوه بر شهروندان، مسافران و گردشگرانی زیادی به ویژه در تعطیلات که از نقاط مختلف کشور به این بندر سفر می‌کنند، در این ساحل به ورزش و سیاحت و استراحت می‌پردازند.

رئیس حفاظت محیط زیست گناوه گفت: برجا گذاشتن پسماندها در ساحل توسط افراد مختلف همواره یکی از علل آلودگی‌ها در این بخش مهم است و پاکسازی آن جز برنامه‌هایی است که این اداره با همکاری دوستداران طبیعت و محیط زیست به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند.

ساحل بندر گناوه پاکسازی شد

وی گفت: امروز نیز با پایان یافتن تعطیلات نوروزی جمعی از دریانوردان، ملوانان و دوستداران طبیعت اقدام به پاکسازی قسمتی از نوار ساحلی از زباله‌ها و پسماندهای باقی مانده کردند.

عبدالهی گفت: در این برنامه حدود ۲ کیلومتر از ساحل گناوه باحضور شرکت کنندگان پاکسازی شد.

ساحل بندر گناوه پاکسازی شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه از همکاری و همراهی همه دوستداران طبیعت، ملوانان و دریانوردان گناوه که در اجرای این برنامه همراهی و همکاری کردند تقدیر کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار