نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1401 - 22:26

نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پاسداران، حافظان راستین مکتب خمینی کبیر، سرباران جان برکف مقام معظم رهبری و تربیت یافتگان مخلص تراز انقلاب اسلامی هستند.

 





مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پاسداران، حافظان راستین مکتب خمینی کبیر، سرباران جان برکف مقام معظم رهبری و تربیت یافتگان مخلص تراز انقلاب اسلامی هستند.

علی موحدی در دیدار با سردار عبدالرضا دشتی جانشین سپاه امام صادق (ع) استان که به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز جانباز و پاسدار انجام شد، اظهار کرد: سپاه امام صادق (ع) صادقانه با آموزش و پرورش همکاری دارد که این موضوع برای جامعه فرهنگی استان بوشهر مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷ هزار نفر دانش آموز دختر و پسر به اردو راهیان اعزام شدند، گفت: بدون شک این اقدام بدون همکاری مجموعه سپاه محقق شدنی نبود و ما امروز خوشحالیم این کار فرهنگی بزرگ به عنوان یک برگ زرین در تاریخ آموزش و پرورش استان بوشهر به ثبت رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح دانش آموز، مدارس، مربی و خانواده تراز انقلابی اسلامی برای سومین سال در حال اجرا است، تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر کشور با حیله به دنبال فریب و گمراهی بود اما با اعتماد دستگاه‌های امنیتی به آموزش و پرورش، دانش آموزان بوشهری بهترین عملکرد را داشتند.

موحدی خاطر نشان کرد: اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران نشان از کینه ورزی این اتحادیه علیه ملت بزرگ ایران است و آموزش و پرورش در تمامی عرصه ها در کنار سپاه خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار