نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1401 - 17:44

نوای جنوب:شهردار بندر دیر گفت : با توجه به همزمانی ماه رمضان وعید نوروز متفاوتی خواهیم داشت باید بتوانیم با اتخاذ تدابیر لازم هم شان ماه رمضان را حفظ کنیم وهم فضای تفریحی مناسبی برای گردشگران فراهم کنیم.

نوای جنوب:در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی دربندر دیر 

شهردار بندر دیر گفت : با توجه به همزمانی ماه رمضان وعید نوروز متفاوتی خواهیم داشت باید بتوانیم با اتخاذ تدابیر لازم هم شان ماه رمضان را حفظ کنیم وهم فضای تفریحی مناسبی برای گردشگران فراهم کنیم.

🔸مهندس علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار آفرینش در بندر دیر اظهار داشت : بندر دیر در عید سال گذشته به عنوان قطب گردشگر پذیر استان بوشهر معرفی شد که امیدواریم همدلی لازم بین مسئولان تداوم وشاهد ورود گردشگران به این شهر باشیم .

🔸وی از دستگاه های اجرایی که درراستای جذب گردشگر به این بندر همکاری داشتند قدر دانی کرد وگفت : وظایف کمیته های مختلف مشخص است که انتظار می‌رود با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.

شهردار بندر دیر ادامه داد : تاکنون ۱۲چشمه سرویس بهداشتی وتعمیر آبخوری ها وجاشارژری تلفن همراه  وغیره درساحل فعال شده است وقرار است که ۳۰چادر مسافرتی در پارک بسیج این شهر نصب می‌شود. 

🔸وی گفت : فعال کردن امکانات وسایل بازی کودکان توسط پیمانکار مورد نظر در ساحل از دیگر اقدامات شهرداری بندر دیر است.

🔸ابراهیمی اضافه کرد : قایق سواری یکی دیگر از برنامه های نوروز امسال است که در حال تمهیدات مقدمات آن هستیم .

🔸شهردار بندر دیر به آسفالت کوچه ها نیز اشاره کرد وافزود: ۵۰هزار متر مربع روکش آسفالت کوچه ها وخیابان ها با اعتبار ۱۲میلیارد تومان آغاز شده است که بتوانیم بخشی از انتظارات ومطالبات مردم دربخش زیبایی شهر برآورده کنیم.


























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار