نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 آذر 1401 - 18:01

نوای جنوب:در مزایده الکترونیک آذر ماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۳۳ دستگاه از ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک بوشهر به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۳۶ خودروی باقیمانده از مزایده‌های شماره قبل به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد ریال به فروش رسید. 

نوای جنوب:در مزایده الکترونیک آذر ماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۳۳ دستگاه از ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک بوشهر به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۳۶ خودروی باقیمانده از مزایده‌های شماره قبل به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد ریال به فروش رسید. مدیر کل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید عملکرد فوق العاده ی کارکنان این سازمان در سه ماهه اخیر در جهت تعیین تکلیف خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات استان  و تشکر از همکاری و همراهی همه سازمانهای مربوطه افزود : مهرماه سال جاری که به دستور قضایی فروش خودروهای گمرکات کشور به این سازمان محول شد و همچنین با توجه به بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در سطح کشور که در گمرکات بوشهر وجود داشت ، این اداره کل در مزایده الکترونیکی آذر ماه نیمی از کل فروش سازمان در سطح کشور را انجام داد. 

رحیم بهادری ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز بوشهر افزود : پس از دستور فروش خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات بوشهر توسط ریاست محترم دستگاه قضا ، تعداد ۱۹۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی متروکه موجود در گمرک بوشهر پس از اعاده تعدادی ، به ۱۲۸ دستگاه رسید که در روند آماده سازی پرونده جهت فروش تعداد ۳۳ دستگاه ماشین آلات راهسازی در مزایده شماره ۲۶۳ آذر ماه در سامانه ستادایران بارگذاری و همگی بفروش رسید و باقیمانده ی آنها پس از روند تکمیل پرونده در مزایده ماه آینده بارگذاری می گردد  . همچنین از خودروهای باقیمانده از مزایدههای قبل ۳۶ دستگاه در مزایده ی فوق بفروش رسید . 

در مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ آذر ماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد ریال از کالاهای قابل مصرف و دارای مجوز فروش ، خودروی سواری و همچنین ماشین آلات راهسازی متروکه و قاچاق را بفروش رساند. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فروش خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار