نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 12:27

نوای جنوب:شورای دانش آموزی گامی در جهت تمرین مشارکت اجتماعی و استفاده از توانمندی ها و زمینه ای برای ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری این قشر به شمار می رود.

نوای جنوب:

با برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی اقدامی عملی برای تمرین مسوولیت های اجتماعی آینده سازان برداشته خواهد شد که موجب می شود تا فرزندان این مرز و بوم، امر تعلیم و تربیت را جدی بگیرند و با روحیه با نشاط، خود را برای فرداهای بهتر آماده کنند.
شور وشوق دانش آموزان گناوه‌ای برای شرکت در این دوره از انتخابات چشمگیر بود و داوطلبان با تهیه  پوستر و شعارهای تبلیغاتی، به  معرفی بیشتر خود به هم کلاسی های از خود نشان دادند.
فرماندارگناوه در آیینی که به  همین مناسبت در دبیرستان شهیدتیموری گناوه برگزار شد، گفت:  شما دانش آموزان گل های سرسبد، در عرصه‌های انقلاب نقش تعیین کننده ای بر عهده دارید و بخوبی در این زمینه ایفای نقش کرده اید.
محمدتقی صفری افزود: شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است و کسانی که راه می یابند نقش مثمری در حوزه تحصیلی خود ایفا کنند.
وی اظهارکرد: شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مهم و بازوی مشورتی هر مدرسه است و پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش هستند.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی این شهرستان با حضور ۱۵ هزار نفر از مجموع جمعیت ۲۰ هزارنفری دانش آموزان در ۱۲۰ آموزشگاه آغاز شده است.
ضرغام مردانی افزود: توسعه فعالیت‌های گروهی، تمرین مدیریت، روحیه انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری، تقویت خودباوری مشارکت اجتماعی، تبادل تجربیات، تفاهم و همدلی بیشتر در مدرسه و بهبود نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق مشارکت دانش آموزان  از مهمترین اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی است.
وی اظهارکرد: مردم سالاری، دخالت و اعتماد به شما در انتخابات شوراهای دانش آموزی متبلور و متجلی می شود که نیاز است برگزار شود.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: دشمنان انقلاب و نظام نمی‌خواهند که شما با نظام و انقلاب و ولایت همراه باشید اما می بینیم که در هر کاری از وجود شما استفاده و بهره می بریم.





 


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار