نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مهر 1401 - 05:43

نوای جنوب:استاندار بوشهر با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.





نوای جنوب:استاندار بوشهر با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.


دکتر احمد محمدی‌زاده در آیین معارفه و تکریم رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با حضور معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با انواع و اقسام توطئه علیه نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وارد میدان شده است، اظهار داشت: اقدامات امنیتی، جنگ نظامی، تهاجم اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای از جمله توطئه‌های دشمنان در مقاطع مختلف علیه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: اکنون، دشمن با تجربه گذشته جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راه‌‌اندازی کرده است.

وی نقش و جایگاه همه مسئولان و آحاد مردم در مقابله با تهاجم کنونی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان بر اساس وظیفه و جایگاهی که دارند باید ایفای نقش کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نفاق و کفر با تمام تجهیزات و ظرفیت وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در همه ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است و 16 مهرماه سالروز مقابله مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس است و در این حماسه هیمنه و ابهت استکبار جهانی شکسته شد.

محمدی‌زاده از  شکست بلوک غرب و شرق از جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی خبر داد و بیان کرد: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی خدمات علی جمادی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و افزود: امید می‌رود با حضور رئیس‌کل جدید دادگستری استان بوشهر، مهدی مهرانگیز، فعالیت‌ها شتاب بیشتری بگیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتصاب

نظرات کاربران
انشالله روزی برسد که مدیران ابقا شده دولت ناکارمد قبل که ابقا شده اند تغییر کنند تا روزنه امیدی جهت اشتغال جوانان مظلوم استان فراهم گردد.مانند دراهکی مدیرکل فنی وحرفه ای و ........
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار