نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1401 - 11:34

نوای جنوب: نشست هم اندیشی انجمن های خانه سازمان های مردم نهاد با حضور فرماندار و معاونین فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

 

نوای جنوب: نشست هم اندیشی انجمن های خانه سازمان های مردم نهاد با حضور فرماندار و معاونین فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

 

  محمدتقی صفری در این نشست گفت : نقش مردم در انقلاب اسلامی ممتاز بوده است و هر کجا انقلاب اسلامی امروز موفق شده است اساسی ترین بعد از خداوند و اهل بیت نقش مردم بوده است امروز نقش مردم و جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی برای عالم الگو شده است ما در جنگ تحمیلی هم با آن همه فشار سیاسی و جنگی حضور فعال مردم باعث شده است که جنگ را با پیروزی به پایان برسیم .

◽فرماندار گناوه در خصوص محورهای حفظ انقلاب عنوان کرد : محوریت اصلی این همه های مختلف مردم بوده است چون بعد از جنگ در سازندگی ، مسائل بحرانی ، کرونا ، سیل ، زلزله و غیر ه مردم نقش بی‌بدیل را داشتند محور دوم وحدت مردم است که در یک واحد به نام جمهوری اسلامی به رهبری امام و امروزه مقام معظم رهبری پشت سر هم قرار می گیرند .

◽وی افزود : نگاه ما به شهرستان یک نگاه ۱۰ ساله است بندر گناوه را شهر دارالمومنین می دانیم . ما در مواردی از قبیل اصلاح جاده مواصلاتی روستاها  آب و برق شهرستان  پل سید رضا  اتوبان کردن جاده بیرون شهر به طرف پمپ بنزین  ادامه دادن خیابان ساحلی تا پشت روستای قلعه حیدر، احداث و تجهیز کردن سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان در کنار ساحل ، تجهیز امکانات ورزشی شهر، کمک مالی به بحث بهداشت و درمان شهرستان، احداث چندین مجتمع بهداشتی در سطح شهر، اعلام طرح تجهیز کلیه مدارس شهر، ساخت چند مدرسه در شهرستان ، احداث خیابان ایران خودرو بازگشایی جاده بندری گناوه ، احداث چند دهانه پل در جاده ساحلی گناوه بوشهر،  اختصاص بودجه جهت ترمیم مکان های فرهنگی شهر و چند پروژه دیگر که در هفته دولت رونمایی و کلنگ آن زده خواهد شد.

◽ صفری افزود : من مواردی را که اعلام کردم موارد مورد نیاز شهر گناوه بوده است و شما باید بدانید که شهر چه مواردی را نیز نیاز دارد و بر اساس آن در هر موسسات و انجمن های مختلفی که هستید  برنامه‌ریزی کنید و آن را برطرف کنید از افرادی که توانمند هستند در بخش سرمایه گذاری استفاده کنید از ترویج فرهنگ می‌توانید مهمترین اهداف و وظیفه شما نام برد در بحث دیگر که می‌توانید روی آن برنامه‌ریزی کنید افزایش جمعیت ازدواج عفاف و حجاب و امر معروف و نهی منکر است .

 

◽مدیر خانه سازماندهای مردم نهاد شهرستان گناوه هم با بیان اهداف اظهار کرد : امیدواریم اهدافی را که در هیئت اندیشه ورز خانه سازمان‌های مردم نهاد توسط دوستان برنامه ریزی کرده ایم بتواند انجمن ها را بیش از پیش فعال و پویا بکنیم و سرانجام آن به یک شهر فعال و پویا و شاد و موفق برسیم که این هدف اصلی همه ما خواهد بود و اگر همکاری صورت بگیرد این موفقیت دور از انتظار نخواهد بود.

◽حجت رهروان سحر افزود : البته این اهداف و برنامه ها بسیار گسترده است و طبق آن یک سند راهبردی یک ساله را طراحی کرده ایم و ذیل این سند راهبردی یک ساله یک سند چشم انداز بلند مدت برای شهر برای ادوار مختلف و آینده خانه سمن ها با همکاری و پیشنهادات سازنده شما انجمن های مختلف خانه سازمان سازمان های مردم نهاد برنامه ریزی شده است.

◽در ادامه این نشست، نمایندگان در رابطه برخی مشکلات سمن‌های شهرستان همچون مشکلات تمدید مجوزهای فعالیت، دیدگاه نامناسب به سمن‌ها از سوی برخی مسوولان و عدم هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد از سوی مسوولان رده بالای شهرستان اشاره کردند و فرماندار شهرستان نیز بر رفع مشکلات و برگزاری جلسات مستمر با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برای فراهم کردن زمینه توسعه در شهرستان تأکید کرد.






کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار