نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 12:34
صادر شد

نوای جنوب:استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع)، خواستار استفاده بهینه از معنویت شب‌های قدر شد.





نوای جنوب:استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع)، خواستار استفاده بهینه از معنویت شب‌های قدر شد.

 

◼️به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در این پیام با اشاره به معنویت ماه مبارک رمضان یادآور شد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت و فرصتی برای تهذیب نفس است و بویژه لیالی قدر از چنان اهمیتی برخوردار هستند که خداوند تبارک و تعالی در مصحف شریف فرموده‌اند شب قدر از هزار ماه، برتر و بافضیلت‌تر است.

 

◼️استاندار بوشهر در ادامه این پیام تصریح کرد: شب ضربت خوردن مولی‌الموحدین مقارن با نخستین شب از شب‌های بافضیلت قدر است و شب شهادت ایشان نیز مقارن با دومین شب از لیالی با عظمت قدر است و امیدوارم با بهره گرفتن از معنویت این شب‌ها، بتوانیم توشه‌ای برای آخرت‌مان ذخیره کنیم.

◼️محمدی‌زاده با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) ابراز داشت: امام علی (ع) مظهر ایمان و عدالت و جوانمردی و حریت است و این ایام را به مردم شریف استان بوشهر که عاشق ولایت هستند تسلیت می‌گویم و امیدوارم طاعات و عبادات همه عزیزان مقبول درگاه احدیت واقع شود.

 

◼️استاندار بوشهر در بخش پایانی پیام خواستار برگزاری باشکوه مراسمات لیالی قدر شد و افزود: انتظار می‌رود شاهد مراسمات باشکوه و با کیفیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار