نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1401 - 12:55

نوای جنوب:رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گناوه گفت: باتوجه به ورود و اقامت حجم بالای مسافر نوروزی و گردشگرپذیر بودن این بندر، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات سفر در تعطیلات عید فطر و تابستان به هموطنان در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در حال انجام است.

نوای جنوب:

 

ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه در تعطیلات عید فطر و تابستان فعال است

  رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گناوه گفت: باتوجه به ورود و اقامت حجم بالای مسافر نوروزی و گردشگرپذیر بودن این بندر، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات سفر در تعطیلات عید فطر و تابستان به هموطنان در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در حال انجام است.

 ؛ حمزه بهاگیر در گفت وگو با ایرنا افزود: ساحل زیبای این شهرستان در کنار بازار تجاری و دیگر جاذبه‌های شهرستان، زمینه حضور گردشگران را در تعطیلات عید فطر و تابستان فراهم خواهد کرد که نیازمند برنامه‌ریزی قبلی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

وی  اضافه کرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان پس از ۲ سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره فعالیت خود را از چند ماه پیش از تعطیلات نوروزی از سر گرفت.

بهاگیر ادامه داد: باتوجه به گردشگرپذیر بودن و سفر هموطنان در تمام طول سال به این شهرستان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به صورت دائمی فعال است و جلسات آن به طور منظم برگزار می‌شود.

وی گفت:  به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان گناوه و فعالیت در این حوزه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال وحمایت می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند برای انجام فرایندهای سرمایه‌گذاری به این اداره مراجعه کنند و برای صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل و مجتمع‌های بین راهی نیز آمادگی لازم برای همکاری با آنها وجود دارد.

شهرستان گناوه در تعطیلات نوروز امسال رتبه اول ورود گردشگران و مسافران را در استان بوشهر  کسب کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار