نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1400 - 12:07
روزگذشته

نوای جنوب:روز یکشنبه ۸ اسفندماه سردار زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر میهمان مرتضی قدوسی شهردار برازجان شد.

 

نوای جنوب:در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان با شهردار برازجان بررسی شد:

*تعامل دوجانبه‌ی شهرداری و سپاه درخصوص طرح ملی مسکن و راه‌اندازی موزه‌ی دفاع مقدس*

 

روز یکشنبه ۸ اسفندماه سردار زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر میهمان مرتضی قدوسی شهردار برازجان شد.

 

در این نشست که با حضور حاج مهراب بنافی و مهدی بهبهانی دو عضو شورای اسلامی شهر و در دفتر شهردار برازجان برگزار گردید، طرفین به بررسی فرصتهای تعامل دوجانبه سپاه استان و شهرداری برازجان پرداختند و درخصوص ظرفیتهای موجود به تبادل نظر پرداختند.

سردار زیراهی در این دیدار با اشاره به آرمان مشترک دو نهاد مردمی سپاه و شهرداری در راستای ارائه‌ی خدمت شایسته به مردم شهر و استان، خواستار افزایش همکاری دوجانبه در زمینه پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن شد و از آمادگی مجموعه‌ی سپاه استان برای مشارکت و همکاری با طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی خبر داد.

سردار زیراهی اظهار داشت: با توجه به روحیه‌ی جهادی، انقلابی و بسیجی جناب شهردار، آینده‌ی روشنی برای رشد و توسعه‌ی شهر شهیدپرور برازجان قابل پیش‌بینی است و به همین سبب مجموعه‌ی سپاه استان آماده همکاری در طرحهای مختلف مجموعه خدمتگزار شهرداری در حوزه‌های مختلف خواهد بود. فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان ابراز امیدواری کرد، شهردار و مجموعه‌ی تلاشگر شهرداری برازجان در انجام ماموریت اصیل خود که خدمتی شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب برازجان است موفق و سربلند باشند.

بنافی نیز در این نشست ضمن تشکر از سردار زیراهی و مجموعه‌ی سپاه بابت همکاری همیشگی در اجرای برنامه‌های مختلف شهرداری برازجان از تلاشهای شهردار برازجان در مدت کوتاهی که از آغاز به کار وی سپری شده تقدیر کرد و پیشنهاد کرد با همکاری مجموعه‌ی سپاه و شهرداری برازجان اقدامات لازم برای ساخت موزه‌ی دفاع مقدس در شهر شهیدپرور برازجان به انجام برسد.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان نیز طی سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به سردار زیراهی و تشکر از مجموعه‌ی سپاه بابت فعالیتهای شایسته‌ی تقدیر این نهاد در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی از آمادگی این شهرداری جهت مشارکت در طرح ملی مسکن در شهر برازجان خبر داد و خواستار همکاری سپاه با شهرداری برازجان جهت بهره بردن از ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه در طرحهای جهادی شهر شد.

قدوسی اظهار داشت: بدون تردید همکاری‌های تنگاتنگ شهرداری و مجموعه‌ی سپاه فرصتی مناسب و تاریخی برای سرعت بخشیدن به فعالیتهای این دو نهاد در جهت توسعه‌ی شهر زیبای برازجان فراهم خواهد ساخت.

گفتنی است در این نشست و با توافق صورت گرفته مقرر گردید به زودی کارگروهی جهت پیگیری احداث موزه‌ی دفاع مقدس در شهر برازجان تشکیل شود و با موافقت سردار زیراهی، مجموعه‌ی سپاه به زودی قطعه زمینی را جهت اجرای این طرح در اختیار شهرداری برازجان قرار خواهد داد تا اجرای طرح با سرعت مطلوبی پیگیری شود.


















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار